Lucia-neito on oikeasti poika!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Phoebsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Phoebsi

Aktiivinen jäsen
12.06.2008
28 881
2
38
Tai sitten ei :D Hassua mikä kohu, vai pitäisikö historia tästä marttyyrikuoleman kokeneesta NAISESTA kirjoittaa uusiksi, niin kuin ajan hengen mukaan? :whistle:

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Poikaoppilaalta+kiellettiin+Lucian+rooli+Ruotsissa/1135241564311

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mutta onko lopulta väliä, kuka teatterissa esittää naisen roolia? Antiikin aikana esimerkiksi miehet esitti aina naistenkin roolit, miksei voisi olla toisinkin päin?

Oletko sä vaan periaatteesta mun kanssa eri mieltä? Kun nykyaikana nainenkin saa näytellä, niin miksi, oi miksi siihen rooliin pitää änkeä mies? Siis juuri Lucian rooliin? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:
Mutta onko lopulta väliä, kuka teatterissa esittää naisen roolia? Antiikin aikana esimerkiksi miehet esitti aina naistenkin roolit, miksei voisi olla toisinkin päin?

Oletko sä vaan periaatteesta mun kanssa eri mieltä? Kun nykyaikana nainenkin saa näytellä, niin miksi, oi miksi siihen rooliin pitää änkeä mies? Siis juuri Lucian rooliin? :D

Ehkä vähän periaatteestakin pitää vängätä. Plus että täällä on ollut toooosi tylsä aamupäivä :snotty: Mutta jos se Peter-poika oli hyvä laulamaan, ja voitti äänestyksen, niin siksi se olisi voitu valita. Jeesusta tai Joosefia voisi sitten näytellä vuorostaan tyttö =)

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:

Ehkä vähän periaatteestakin pitää vängätä. Plus että täällä on ollut toooosi tylsä aamupäivä :snotty: Mutta jos se Peter-poika oli hyvä laulamaan, ja voitti äänestyksen, niin siksi se olisi voitu valita. Jeesusta tai Joosefia voisi sitten näytellä vuorostaan tyttö =)

Eikä voi |O Ei vaan voi!! *potkii ja huutaa*

Mä tykkään perinteistä :snotty:

Yhteistyössä