Ls-ilmoitus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Exän uuden naisystävän lapsi on kaksi vuotta sitten haettu poliisien kanssa kodista, keskeltä bileitä ja kaikki oli kännissä. Sama meno jatkuu vieläkin, muttei ole jäänyt enää kiinni. Mutta on nyt se, kun mun pitäis antaa sinne kaksi pientä lasta joka toinen viikonloppu, niin vaikuttaako tuo vanha ls-ilmoitus enää mitenkään? Kukaan ei tee asialle mitään, vaikka kaikki tietää, että sielä juhlitaan naisen lapsen ollessa kotona, eli onko sillä nyt "puhtaat paperit", ku ei oo enää jääny kiinni.

Ei oo jäänyt kiinni eli kukaan ei ole hälyttäny poliiseja paikalle kesken bileiden? Ootko millasissa väleissä exäsi kanssa,voitko luottaa häneen? Jos mahdollista,seuraa tilannetta koko viikonlopun ajan (siis sillon kun sun lapset on siellä) ja hälytä poliisit heti jos on todennäköistä että lasten huoltajat ovat juovuksissa.

Ei olla minkäänlaisissa väleissä, se ei muuta suustansa saa ku kirosanoja ja haukkumista, enkä voi tosiaankaan luottaa. Mutta kun ei oo oikeutta sanoa, etten lapsia sille anna, kun ei oo mitään todisteita, että lapsilla olis sielä asiat huonosti (siis isän luona). Nyt on sitten jo 6vk majaillut tuon uuden eukon luona ja tiedän monen yhteisen tutun ja kaverin kautta, mitä meno sielä on. Kukaan vaan ei tee mitään ja mä en tiedä koska sielä biletetään ja koska ei :( Ja pienet ei varmaankaan edes osaa kertoa, jos sielä on jotain tuommosta ollu... ja kuulemma usein sielä istutaan iltaa porukalla, osa kännissä, osa narkkareita ja osa selvinpäin :(

[QUOTE="tms";26623781]Lastenvalvojalle ilmoitus ja vaadit että valvottuna pääsee isänsä luokse!!!!![/QUOTE]

Kokeilin, mutta kun ei onnistu, kun todisteita ei oo!!! Tää on kyllä suomessa niin perseestä, isällä on oikeus tehdä sitä ja tätä, mutta loppu viimeksi täytyy jotain tapahtua ennen kuin pystytään toimimaan.

Aika paikkakunta kohtaista taitaa olla tuo sitten :D Lohjalla olisivat jo soitelleet perään aikoja sitten. Kun eräällä ystävä parilla niin oli äiti tehny kiusallaan ilmoituksen että isä polttaisi sisällä tupakkaa ja aina on niin itkuinen lähtiessään isänsä luo että siitä jo ottivat isän ns. valvovan silmän alle :O mutta näin täällä.

ET TODELLAKAAN anna pieniä lapsia ko. olosuhteisiin. Sun tehtäväsi on suojella lapsiasi. En tajua, miten voit edes HARKITA ko. asiaa.

Terv. Alkoholistiperheen lapsena elämänsä viettänyt

ET TODELLAKAAN anna pieniä lapsia ko. olosuhteisiin. Sun tehtäväsi on suojella lapsiasi. En tajua, miten voit edes HARKITA ko. asiaa.

Terv. Alkoholistiperheen lapsena elämänsä viettänyt

Mutta kun isä saa hakea lapset sitten vaikka poliisien kanssa, ja kun perusteita yksinhuoltajuudelle ei oo, niin ei niiden tarvi edes kertoa minne lapset vie :( Ja jos en anna, niin sitten asiat käännetään mua vastaan, kun oon perusteetta jättänyt lapset antamatta sinne....

Mitään todisteita ei ole että lapsillasi olisi huonot oltavat isänsä luona. Pelkkiä huhupuheita. Oikeastiko se lapsi pitää siellä bileitä kun exäsi ja hänen naisystävänsä ovat kotona?
Sinä et voi huhupuheiden perusteella rikkoa tapaamissopimusta.

Yhteistyössä