löytyyköhän parin viikon päästä vielä lpselle talvikenkiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Huomasin, että nuo eskarilaisen kengät on ihan roskiskamaa, sukat kastuu kuivallakin säällä :/

Eli uudet kengät ostettava, mitä luulette, vieläkö parin viikon päästä löytyy enää kenkiä eskarilaiselle?
Viimetalviset pitää kuivana, joten välttävät pakon edessä jos odottaa tilipäivään.

eli hyvällä tuurilla on sit alet parin viikon päästä kengissäkin ;)
toivottavasti on just tota kokoa sitten vielä, syksyllä näytti ainakin just tuo 30/31 koko olevan se joka loppuu ensimmäisenä...

Alkuperäinen kirjoittaja Hp:
Löytyy varmaan, ei niitä myydä edes alennuksella vielä, kun koko maassa on talvi.

Minustakin esim Stokkalla oli pääsääntöisesti kengät normihinnalla. Harmitti vähän, kun siellä oli parit gorelenkkarit päässeet aleen, mutta kokoa oli 1-2 numeroa liian vähän. Ne olisin kyllä ostanut heti kevääksi...

jaa-a, en tiedä. itse oon yrittänyt metsästää tokaluokkalaiselle pojalle kunnon talvikenkiä ja useemman ajan vaan ei löydy mistään. loppuu joko koot kesken tai sitten ne on nilkkurimallisia/nauhallisia.

Siis sulla on aina ongelmia noiden kenkien kans? Vasta valitit ettei itselläsi oo talvikenkiä ja nyt lapsella huonot kengät tai joutuu liian pienissä kulkemaan. Käske miehes jättää se yks kaljalaatikko ostamatta niin saatte edes lapselle kengät..

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Siis sulla on aina ongelmia noiden kenkien kans? Vasta valitit ettei itselläsi oo talvikenkiä ja nyt lapsella huonot kengät tai joutuu liian pienissä kulkemaan. Käske miehes jättää se yks kaljalaatikko ostamatta niin saatte edes lapselle kengät..

joo mä kato suunnittelen tän aina näin. KYllä se lapsi kengät saa, älä huoli. satuimpa vaan huomaamaan, että näköjään sattunut joku maanantai kappale meille, kun sukat kastuu pikkupakkasilla. Ei mulla tässä tässä mitään suurta ongelmaa ole, vaikka niin tunnut kuvittelevan.

Me just tänään metsästettiin neidille kenkiä, yli 31 ei löytynyt juuri mitään. Ei ainakaan niistä mitkä miellytti silmääkin. Yhdet sit lopuksi löydettiin 34 mitkä oli passelit. Mut monessa kengässä oli ainakin vielä 30-31 kokoa jäljellä, mutta ei montaa kappaletta.

Niin tässäpä se on =)

Alkuperäinen kirjoittaja jipii:

Niin tässäpä se on =)

mikä? jonkun laittama viesti