löytyyköhän ketään jolla sama ongelma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkupeppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

herkkupeppu

Vieras
Mun todellinen ongelma on karkit! ja etenkin suklaa :kieh:
Siis aina pitäis olla iltasin jotain hyvää mässättävää,mikä siinä on ja herkkuja pystyisin vielä aika moisia määriä vetämäänkin.. :ashamed:
Pakko vaan yrittää poistuu sieltä kaupasta ilman minkäänlaista herkkua ja karkkia,mutta sitten jotenkin tuntuu ettei ole mitään illakisi (sairasta,tiedän!!)
Oiskohan jotain sellasta mikä ei olis niin lihottavaa,mitä vois syödä karkin sijaan,varmaan pitäis vaan vaihtaa herkut hedelmiin,mutta ei ole niin helppoa,kun en ole pahemmin tottunut hedelmiä/kasviksia popsimaan,tää on kauhee kierre! joskus tuli telkkarista sellanen dokkari,jossa käsiteltiin "karkkiriippuvaisuutta",just kun pitää saada karkkia päivittäin ja voi alkaa jo jopa salaa popsimaankarkkeja,mun on päästävä jotenkin tästä sairaasta herkuttelusta eroo!!!!
Koska sen jo näkee kropastanikin että herkkuja kuluu ja paljon.

Anteeksi tämä ehkä hiukan epämääräinen sepostukseni,halusin vaan tietää löytyykö edes kohtalotovereita..

Täällä kohtalotoveri :wave:
Varsinkin just iltaisin tekee jatkuvasti mieli mässyttää jotain makeeta. Esim. telkkua ei vaan pysty kattomaan, jollei syö jotain :headwall:
Mä olen kanssa ollut hirveen huono syömään hedelmiä ja kasviksia, mut nyt oon innostunut syömään mm. viinirypäleitä ja ananaspaloja. Appelsiinitkin on nyt tosi makeita, menee ihan karkista.
Pidän kerran viikossa namipäivän, jolloin annan itselleni luvan syödä kohtuudella herkkuja. Ja jos kova karkinhimo yllättää niin oon ostanut Naturdietin välipalapatukan, jossa on "vaan" 99kcal/patukka.
Välillä sattuu repsahduksia, mutta yritys on kova :)

Toisaalta mukava kuulla että muitakin on.. ;)
Oon nyt tosissani ajatellut jos vaihtaisn nuo herkut johonkin toiseen ei niin lihottavaan ilta mässäilyyn..
Minulla kans sama juttu tuon tek´lkkarin kattomisen kanssa,varsinkin jos sieltä tulee joku hyvä leffa pitää koko ajan jotain napostella :kieh:

Tietääkö muuten kukaan onkohan noi myslipatukat ym hirveen lihottavia,jos sellaseen vaihtais suklaapatukan..

Tuli mieleen noi kuivatut hedelmät..? onkos ne kovia kaloripommeja?

ainaski kuivatut ananakset on tosi hyviä.

Ja kuivatut mansikat (jostain markkinoilta/messuilta löytää myyjiä) on niiiiiin makeita että pari kun pistää nassuun niin himot kyl menee ohi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.02.2006 klo 12:17 Sinttura kirjoitti:
Tuli mieleen noi kuivatut hedelmät..? onkos ne kovia kaloripommeja?

On :D Tuoreissa hedelmissä on nestettä paljon mukana ja niitä voi syödä paljon enemmän kuin kuivattuja. Siis jos meinaa jotain kalorirajaa pitää.

miun pitäs kans saaha mässätä joka ilta! :ashamed: ja päivisin jos sorrun ottaan yhenkin karkin niin syön sit joka välissä! ainaku muksuilta silmät välttää nii jo on suu täynnä! suklaa ja laku on mulla ne pahimmat! päätin vaihtaa dietorellen karkkeihin ku niitä saa syyä sen koko pussin samalla kalori määrällä kuin n. 50g lakua.. ja ku miun on aina pakko syyä koko pussi kerral ni ei ois niin paha paukku! miten muuten on karppauksessa sokerittomat karkit? saako karppaajat syyä niitä..?
yks hyvä mussutettava on dippailla kurkkua, parsakaalta, jne esim. valkosipuli dippiin! :p ei vaa vie mulla valitettavasti pois karkin himoa... :ashamed: :(

Yhteistyössä