Löytyykö..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jone
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Makaan selällään sängyllä ja sauva surisee sisälläni. Sormeni hivelee rintojani että nännit on ihan kovat...Aaahh! Mennään vaan 69,tykkään siitä. Tulet päälleni ja minä levitän hieman jalkojani. Vedät hitaasti värisevän sauvan sisältäni. Alan nuolla sinun kovaa ja isoa kaluasi...

Levitän jalkojasi ja pyörittelen kieltä klitallasi, nuolen huulia, levitän sormilla huulia ja upotan kielen vakoosi, olet niin märkä ja kimainen, edestakaisin kieli liikkuu kiimaisessa kolossasi, sormilla hieron klittaasi rytmikkäästi, nostelet pilluasi vastaan, välillä työnnän sormen sisääsi.... otat kalun suuhusi...

Imen isoa kaluasi ja hieron samalla pallejasi sen minä nautinnolta voin. Teet niin hyvää minulle että on ihan hankalaa hyväillä sinua. Tunnen kuuman ja nopenevan hengityksesi pillullani.....Kohta laukean ensimmäistä kertaa käsittelyssäsi.....Saanko...

Tunnen kuinka alat kiihtyä, nuolen pilluasi nopeammin, lirputan kieltä klitallasi, orkkusi on lähellä, otan sauvasi ja hitaasti upotan sitä sisääsi kielen samalla tehdessä töitä klitallasi.....

Aaahh,Aaahh,kyllä tekee hyy-y-vää...Kiemurtelen allasi....Työnnät sauvaa edestakasin....Rintani kaipaa kans kosketusta,käännytkö toisin päin vai haluatko vielä siellä jatkaa...

Pillusi supistelee orkkujen voimasta, otan sauvan pois ja tunnustelen sormella vakoasi...uuh miten kiihottavan ahdas se on...käännymme toisinpäin minä selälläni sinä päällä, ihastelen kaunista pilluasi samalla kun imet kaluani....sormetan juuri lauennutta pilluasi, pyörittelet peppuasi, puristelen pakaroitasi...

koskettelen terhakoita nännejäsi, puristelen rintojasi samaan tahtiin kun liikut päälläni, kumarrut eteen niin että saan nännin suuhni, suukottelen ja nuolen niitä vuorotellen...ihanaa puristella uhkeita rintojasi, imutella pystyssä törröttäviä nännejäsi...