Löytyykö täältä ihmisiä jotka ei oo koskaan käyneet Suomen rajojen ulkopuolella?

PauhaavaSydän

Aktiivinen jäsen
26.11.2007
4 178
0
36
Mielenkiinnosta kysyn, kun tuli tuosta matkailuketjusta mieleen. Että löytyykö ihmisiä, jotka ei oo käyneet juuri muualla kuin ehkä Tallinnassa tai Haaparannassa juuri rajan toisella puolella, tai ei niissäkään.
Miksi? Aiotko kuitenkin joskus vielä matkailla enemmän ja viedä lapsetkin katsomaan muita kulttuureja :)?

Tämän avauksen ei oo tarkoitus olla mitenkään syyllistävä, mietin vain miksi näin on. Myöskään omat vanhempani eivät koskaan ole matkustelleet (maatila, ei kielitaitoa), ja pääsin ekan kerran ulkomaille vasta kaksikymppisenä, kun rohkaistuin muuttamaan.

Mun mies ei ollu käyny ku tallinnassa kun alettii seurusteleen, laajensin sitten sen matkailua ruottiin ja nyt houkuttelen jo lentokoneella pidemmälle lähtemään...
Mä kun oon hirveen matkakuumeen kourissa, se ei taas ymmärrä mikä järki siinä on...

Mieheni oli tuollainen. Norjaan asti olen saanut hänet huimalla opiskelijabudjetillamme raahattua :D Noh, kyllä me vielä ehditään :) Joskus on kyllä vaikea samaistua.

Yhteistyössä