Löytyykö palstalta röntgenhoitajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mimmi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mimmi"

Vieras
Alasta kiinnostunut täällä kyselee :) Mietin tässä jatkokoulutusta ja aikaisemmin olen ajatellut jatkavani tästä heti sairaanhoitajaksi (opiskelen lähäriksi), mutta tuo röntgenhoitajan ammattikin kiinnostaa :) Löytyykö täältä aikuispuolella opiskelleita? Toki nuorisopuolella opiskelleet saavat myös kertoa kokemuksiian opinnoista! Kuinka intensiivistä opiskelu oli/on? Mitä pidät työstäsi ja missä työskentelet? Jos pääsisin tuohon aikuispuolelle, niin opinnot kestäisi 1,5 vuotta tai vähemmän työkokemuksen ja koulutuksen mukaan.

joo. olen töissä. Alussa oli hankalaa saada vakituista työtä ja pätkillä mentiin ( valmistuin 2005 ) mutta nyt ihan vakituinen. Keikkaa kyllä aina löytyy, mutta ei ole niin helppoa tässä työssä vaihtaa paikkaa usein.

joo. olen töissä. Alussa oli hankalaa saada vakituista työtä ja pätkillä mentiin ( valmistuin 2005 ) mutta nyt ihan vakituinen. Keikkaa kyllä aina löytyy, mutta ei ole niin helppoa tässä työssä vaihtaa paikkaa usein.

Vastaako työ sitä mitä mmatista ajattelit opintoaikoina? Kiitos kun jaksat vastata! (tuo aikaisempi mimmun kirjoitus oli siis minulta, vahingossa tuli vaan väärä kirjain loppuun :P)

Hei mimmi! Missä voi opiskella aikuispuolella lähäristä röntgenhoitajaksi 1,5 vuodessa? Olen lähihoitaja ja mua kiinnostaa myös juurikin tuo röntgenhoitajaksi opiskelu. Nyt oon kyllä jäämässä äippälomalle, mut tulevaisuuden suunnitelmissa ois jatkaa opintoja. Kiitos jos viitsit vastata :)

Alkuperäinen kirjoittaja lähäri;26870361:
Hei mimmi! Missä voi opiskella aikuispuolella lähäristä röntgenhoitajaksi 1,5 vuodessa? Olen lähihoitaja ja mua kiinnostaa myös juurikin tuo röntgenhoitajaksi opiskelu. Nyt oon kyllä jäämässä äippälomalle, mut tulevaisuuden suunnitelmissa ois jatkaa opintoja. Kiitos jos viitsit vastata :)

No heippa! :) Täältä löysin lisää infoa:

Metropolia Ammattikorkeakoulu - Hae opiskelijaksi - Radiografia ja sädehoito, aikuiset

Yhteistyössä