löytyykö muita samaa tuntevaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti jota maailma ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti jota maailma ahdistaa

Vieras
Minua ahdistaa ja raskaasti tämä elo (vaikka on kaksi pientä lasta),olen yksinäinen kun ei ole ketään samassaelämän tilanteessa olevaa ystävää jonka kanssa vois jakaa arkisiakin juttuja vaikka ihan tyhjinkin päivisiiä joille voi sitten nauraakin. En muista edesmilloin kunnolla nauraa sain. Lasten isä ei meistä välitä nuorimman syntymän jälkeen suhde mennyt alamäkeen ja pahasti niin ettei se ylös nouse, erouhkailuja on tullut ja haukkumista ollut lähes 3v. Ukko syyttää minua ihan kaikesta että olen tehnyt sitä ja tätä ...sinun syy ym. Hänelleen voi kertoo kunnollaomia huolia kun siitä alkaa huutaa ja syyttää en on minun asioita että älä sotke häntä niihin... eli ei olesydän ystävää jolle vois sydäntäkään purkaa. Tuntuu että sydän pakahtuu tuskaansa kun kukaan ei ymmärrä!
Ja tämä ukko kohtelee lapsiaankin huonosti (huutaa, löi ja on ilkee),monet ilmoitukset olen lastensuojeluuntehnyt muuten täällä kukaan välitämeistäkun saadaan lastenkanssakärsiä.

löytyykö täältä enään sitäkunnollista ystävää jokasais minut ja lapset pois tästä "synkkyydestämme".... voit olla äiti tai isä joka voi olla ystävä!

vaan ottaisiko naisen elinystäväksi, kun miehet on ilkeitä!

jos täältä löytyy joku niin laitan vastauksena tänne käyttäjätunnuksen jonne yv

heti pois tuollaisesta "suhteesta", jossa mies pahoinpitelee henkisesti ja fyysisesti! pelasta lapsesi, olet ainoa, joka tilanteen voi lopettaa ja antaa heille hyvän ja turvallisen lapsuuden.

nyt vaan yhteys lastensuojeluun/sosiaalitoimeen ja vaadit apua, auttavat asunon hankinnassa ja muussa. sinulla ja lapsillasi on vain yksi elämä, älä anna sen olla huonoa enää päivääkään!

Meiillä sossu antoi (minulle ja lapsille) asunnon mutta tuo ukko piru ängesi saman katon alle ja elämä meni vaan kokoajan sekaisinmeillä.... meistäei kukaan oikein välitä... rakastan omia pikkuisia ja olisin halunut heidän elää jopa parempaa mutta kaikki meni sekaisin kun tuo änges....ystävät joita täällä onei eivätuskalla auttaa enään vaikka halua on ja pelkään ainavaan pahinta... tässä olen itsekseeni miettinyt kaikkea jopa sitä pahinta ettäteen sen itselleni ettälapsilleni ettäpääsisimmepois täältä pahasta---

Voi sua. Eipä kuulosta helpolta. Lai-ne on oikeassa, jos ukkos lyö lapsia niin sulla ei oo vaihtoehtoja, mies pihalle. Neuvola/sosiaalitoimi/lastensuojelu auttaa alkuun. Ja sitten sun pitää varmistaa, etteivät lapsesi joudu yksin isänsä luo, joka heistä varmasti on pelottava, jos on väkivaltainen ja ilkeä. Kun tilanne tasaantuu, helpottaa elämännekin. Mietin, että seurakunnillakin on monissa kaupungeissa diakoniatyöntekijöitä, jotka ovat koulutukseltaan psykiatrisia sairaanhoitajia. Voisit yrittää päästä sinne keskustelemaan ahdistuksestasi, ellei esim neuvolan psykologi ota vastaan. Tsemppiä. Usko pois tulevaisuudessa on vielä paljon valoisia päiviä sinulle ja lapsillesi, vaikka nyt ei siltä tunnukaan.

Siis miten ukko änkesi saman katon alle? Voihan soittaa poliisit, jos ei tajua muuten lähteä. Ja lähestymiskielto, jos uhkailee. Tilannehan kuulostaa pahalta. Missä asut? Soita heti turvakotiin tai kriisipalveluun. Nyt vielä vähän jaksat kyllä. Taisteluväsymys on hetken, mutta eteenpäin.

Etkö voi pyytää asuntoa toiselta paikkakunnalta? Kun saat itseäsi niskasta kiinni, niin sen jälkeen voit nauttia elämästä lapsiesi kanssa. Tuosta tilanteesta pääsy vaatii pienen ponnistuksen , mutta sen jälkeen elämä hymyilee!

Haluatko kirjoitella?

Yhteistyössä