Ä
Äiti jota maailma ahdistaa
Vieras
Minua ahdistaa ja raskaasti tämä elo (vaikka on kaksi pientä lasta),olen yksinäinen kun ei ole ketään samassaelämän tilanteessa olevaa ystävää jonka kanssa vois jakaa arkisiakin juttuja vaikka ihan tyhjinkin päivisiiä joille voi sitten nauraakin. En muista edesmilloin kunnolla nauraa sain. Lasten isä ei meistä välitä nuorimman syntymän jälkeen suhde mennyt alamäkeen ja pahasti niin ettei se ylös nouse, erouhkailuja on tullut ja haukkumista ollut lähes 3v. Ukko syyttää minua ihan kaikesta että olen tehnyt sitä ja tätä ...sinun syy ym. Hänelleen voi kertoo kunnollaomia huolia kun siitä alkaa huutaa ja syyttää en on minun asioita että älä sotke häntä niihin... eli ei olesydän ystävää jolle vois sydäntäkään purkaa. Tuntuu että sydän pakahtuu tuskaansa kun kukaan ei ymmärrä!
Ja tämä ukko kohtelee lapsiaankin huonosti (huutaa, löi ja on ilkee),monet ilmoitukset olen lastensuojeluuntehnyt muuten täällä kukaan välitämeistäkun saadaan lastenkanssakärsiä.
löytyykö täältä enään sitäkunnollista ystävää jokasais minut ja lapset pois tästä "synkkyydestämme".... voit olla äiti tai isä joka voi olla ystävä!
vaan ottaisiko naisen elinystäväksi, kun miehet on ilkeitä!
jos täältä löytyy joku niin laitan vastauksena tänne käyttäjätunnuksen jonne yv
Ja tämä ukko kohtelee lapsiaankin huonosti (huutaa, löi ja on ilkee),monet ilmoitukset olen lastensuojeluuntehnyt muuten täällä kukaan välitämeistäkun saadaan lastenkanssakärsiä.
löytyykö täältä enään sitäkunnollista ystävää jokasais minut ja lapset pois tästä "synkkyydestämme".... voit olla äiti tai isä joka voi olla ystävä!
vaan ottaisiko naisen elinystäväksi, kun miehet on ilkeitä!
jos täältä löytyy joku niin laitan vastauksena tänne käyttäjätunnuksen jonne yv