Löytyykö muita, jotka vähän myöhässä päivärytmistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaMYY
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PahaMYY

Aktiivinen jäsen
27.10.2004
2 870
0
36
Tosiaan istun tässä vielä aamukahvia juoden ja kello on jo yli 11 :whistle:
Ulos pitäis raahautua antaa matoille lumipesua ja pääsee lapset tekeen lumiukkoja. Nyt siellä varmaan saa ukon aikaseks, meillä kun on on vaikeuksia tehdä niitä lumiukkoja ja sekös tota yhtä pikkumiestä on kovasti harmittanut.

Oon sentään koirien kans käyny jo aamupissillä

2 aatamin asuista miestä löytyy talosta ja mulla sentään aamutakki päällä ;)

Meillä on joka päivä sellanen ihan pilipalirytmi koska tuo 2vuotias tuppaa nukkumaan aina vähintään kymmeneen :o Ja menee kuitenkin jo 20.00 nukkumaan :o Että puoliltapäivin täällä on vasta aamupalat syöty :whistle:

Täällä kans. Just söin puurot ja kahvit hörpin. Osa koululaisista kotona sairaina, pienin vielä yövaipassaa.... Nyt pitäis pöytä raivata et pääsis kaavoja tekemään. Takkiki pitäis ommella, ja housut....
Helposti vaan aika valuu näin hukkaan.

kyllä vaan..poika menee nukkumaan 23 jolloin alkaa mun oma aika,sen sitten tietää mien siinä käy :whistle:
sitten jätkä herää 10aikaan niin on pakko nousta itekki oli menny mihin aikaan tahansa nukkumaan

Meillä ei mitään ihmeempää rytmiä ees oo. Herään sitte ku neiti herää ja meen nukkuu illalla ku neiti nukkuu. Tyttöö varten oon kotona niin en ala väkiste aikaisin aamul herättää tai pakottaa illalla nukkuu, mennää ihan neidin ehdoilla.

Mä laitoin just pikku-ukon päikkäreille, en oo vienyt edes koiraa vielä. Se kyll saa oottaa nyt ainakin vielä tunnin, että mä käyn suihkussa ja juon kaffia ja sitä lajia. Rauhassa. Nyt kun äijä nukkuu. :saint:

Yhteistyössä