Löytyykö joka kaupasta palapelejä?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HeviäPRKLE
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no löytyy varmasti,mut valikoima ei välttämättä oo mikään hyvä. Jos olit Kemistä,niinku muistelin (tai sit se oli joku samantapanen nimimerki :D ), niin siis tamppiksessa on aika hyvin palapelejä.
 

Yhteistyössä