Löytyykö Concerta, Equasym, Risperdal yms -lapsien vanhempia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adfaf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

adfaf

Vieras
Haluaisin lähinnä tietää että kuinka pian tulokset ovat alkaneet lääkkeen aloituksesta. Olemme kokeilleet kerran Concertaa (vajaan kuukauden ajan) ja se ei tehnyt mitään vaikutusta. Ei huonoa ei hyvää. Oliko vika siinä ettei vain toimi meillä vaiko liian lyhyt koeaika. Annostusta nostettiin heti kahden viikon jälkeen aloituksesta.

Meillä Concertasta tuli vastettaa ehkä just kuukauden kuluttua. Positiivista palautetta/parempia numeroita koulusta. Kotona emme eroa huomanneet varmaan vuoteen.. Vasta nyt, kun oli kesällä tauolla, huomasimme myös kotona eron.

Olen Concerta -vanhempi. Kyllä sen eron huomasi heti, tosin en tiedä huomasivatko muut kuin minä. Vähän vaikeaa pyytää keneltäkään arviota, kun työkaverit ainoastaan päivittäin mua näkevät. "Aloitan lääkityksen, voitko arvioida minua?"

[QUOTE="Marisa";21924727]Meillä Concertasta tuli vastettaa ehkä just kuukauden kuluttua. Positiivista palautetta/parempia numeroita koulusta. Kotona emme eroa huomanneet varmaan vuoteen.. Vasta nyt, kun oli kesällä tauolla, huomasimme myös kotona eron.[/QUOTE]

Meillä on suurin ongelma hätäisyys ja keskittymiskyvyttömyys. Koulutehtävät ei tahdo onnistua kun ajatukset pomppivat siellä täällä ja jo pelkkä tehtävien järjestyksessä tekeminen tuottaa suurta vaikeutta. Lapsella on ikää 8-v. Voisikohan meillä toimia Equasym, vaikka periaatteessa siinähän on ihan sama vaikuttava aine. Imeytymistahti on vain erilainen.

Yhteistyössä