Löytyykö akvaarioharrastajia? - millaisia tankkeja teillä on?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Meillä on akvaariokeskustelu päällä miehen kanssa noin kerran vuodessa. Kummallakin on ollut akvaario joskus muinoin ja aina mietimme hankkisimmeko yhteisen tankin. Joskus monta vuotta sitten kävimme kyselemässä tarjouksia, mutta asia jäi. Taas innostuimme asiasta ja kyllä kutkutti käydä akvaariokaupassa fisuja katsomassa ja nettiä on taas kovasti surffattu. Toivelistaa on myös kovasti kirjoitettu ja kyllä tankin saa hetkessä täyteen unelmoidessa :D

Kertokaapas millaisia tankkeja teillä on, ihan kiusataksenne kalakuumeista naista!

[QUOTE="Selina";25491915]280l
pariskunta oma kasvattti kaksoskirjoahvenia
joku 17cm pleko

250l
12 platya
miljoona imumonni kakaraa[/QUOTE]

Minä tykkään ahvenista. Vähän miehelle olen vinkannut, että pariskunta avainkirjoahvenia olisi jees. Toinen mitä voisi olla on rihmakalat, mutta siitä ei ehkä päästä yhteisymmärrykseen. Sitten joku reilu parvi (esim 20) jotain pientä parvikalaa, levänsyöjiä ja kohta onkin 350litraa täynnä...

Mulla oli plekoja joskus ja mustaveitsikala. Tosin jälkimmäinen olisi ihan huippu, mutta se kyllä oli ihan liian pienessä akvaariossa aikoinaan. Ei kai sitä tuohonkaan kannata ostaa. Ei ainakaan aikuiseksi voi kasvaa.

Yhteistyössä