Löytyykö 140cm toppahaalaria mistään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennariina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ennariina

Aktiivinen jäsen
04.01.2007
2 571
0
36
Talvea ajatellen tässä jo mietin että valmistaako kukaan 140cm toppahaalareita? Jonathanin sivustot katosin läpi ja siellä haalarikoot loppuu 128cm. Meillä ekaluokkalainen poika mielummin vetäisi toppahaalarin päälle kun 2-osaisen puvun, koska se nopeempi ja helpompi pukea.

Reiman tehtaanmyymälässä on ainakin kaupattu eli valmistavat, mutta se on toinen asia, ottavatko kauppojen sisäänostajat niitä myytäväksi, kun aika harvat tuon kokoiset kuitenkaan sitä haalaria käyttävät.

Aika iso ekaluokkalainen teillä. Meidän ekaluokkalainen on iso ikäisekseen, mutta hukkuu kyllä (ainakin Reiman) 140 cm ulkovaatteisiin - ostin juuri 140 cm housut kolmasluokkalaiselle 140 cm pitkälle ja ovat reilut, edelliset 134 cm menee vielä ja ekaluokkalaiselle päälle 130 cm pitkälle ne 134 cm housut on vähän turhan reilut.

Reimalla on 140cm. En ole myymälöissä nähnyt, mutta kirppikseltä bongasin 140 senttisen Reimatecin pari vuotta sitten. Saa nähdä suostuuko lapsi enää nyt tokaluokalla laittamaan sitä päälleen :D

Samaa ongelmaa täälläkin...

Nelosluokkalainenkin haluaa mieluummin haalarin, kuin jonkun hankalaksi kokemansa kaksiosaisen toppapuvun.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
no mä just laitoin 140cm reiman haalarin myyntiin, 15€. On tyttöjen haalari vaal.pun. ja harmaata.On melkein kayttämätön. Yhden raijän on saannut haalariin ja sen paikkasin silitettävällä kukalla. Ja ostaessa sitä haalaria parikolme vuotta sitten että käyttääkö,mut ei sit käyttänyt..höh..harmi että väärä väri..

[QUOTE="mä";21889942]Voi olla merkkikohtaisia eroja niissä mitoituksissa. Eli Reiman 134-senttistäkin kannattanee kokeilla? (Ellei lapsi ole todellakin pituudeltaan yli 134-senttinen.)[/QUOTE]

Mun mielestä niissä Reimatec- haalareissa ei ole kovinkaan väljä mitoitus. Lapsi on nyt 140 ja pikkuisen päälle, ja en usko että siinä 140 senttisessä haalarissa riittää enää tänä talvelle lahkeiden ja hihojen pituus kunnolla.