Löytyisköhän tällasella deitti-ilmotuksella hakemaani?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="nainen";24243467]No mitä sä täältä kysyt, laitat tuon ilmoituksen suomi24:ään, mut huom. naamakuva sekä myös kroppakuva kans. Ei miehet vastaa kuvattomiin, varsinkaan yh-mutsin kuvattomaan ilmoitukseen, koska ajattelee automaattisesti, että se on läski. Täytyyhän sun näyttää mitä olis tarjolla. ;)

Mutta mitä seksiin tulee, niin kaikki miehet on nykyään niin laiskoja, ettei edes parikymppiset jannut, saati sitten työn väsyttämät 30-40-veet jaksa keskellä yötä lähteä sun vuokses liikkeelle. Elleivät sitten ole ihan susirumia ja epätoivoisia, jolloin tekevät mitä vaan saadakseen. Mutta hyvännäköinen kolmekymppinen on sen verran mukavuudenhaluisempi jo, että niillä se menee niin päin, että he soittavat sinulle kun haluavat seksiä.[/QUOTE]

Onkohan siellä netissä edes ketään tarkoitukseen sopivaa. olisikohan parempi jatkaa etsintöjä live-elämässä :D Sen verran tiedän että ulkonäköni on hyvä. en nyt mikään missi mutta pieni ja nätti.
Mä olen huomannut saman tuossa laiskuudessa.. Ja juu kyllä mulle sekin sopisi että mies soittaa kun haluaa, kunhan se toimii myös toisinpäin.

Jos et etsi itsellesi elättäjää, niin hakusi helpottuu huomattavasti. Voi olla että joku tanssipaikka josta löytyy vanhempia herrasmiehiä voisi olla oikea paikka sinun etsintääsi alkuperäisin kriteerein, mutta tuskin hän mitään vuokria maksaa. Enkä ole täysin varma viehättyvätkö he sinusta. Pelkän fuckbuddyn löytää kyllä netin kautta.

En mä pelkän seksin takia vuokria pyydä maksamaan. Lähinnä jos siitä sattuu tulemaan jotain pysyvämpää, niin toivoisin että miehellä olisi millä auttaa ja tarjota minulle jotain.

Paljon on toki vanhempia miehiä ketkä eivät nuorista tytön hupakoista viehäty, mutta hyvin paljon on heitä jotka viehättyvät. Ja mä olen kuitenkin oikeasti kiltin ja kunnollisen näköinen,puhun ja pukeudun sopivan ujosti. Mutta tuon kyllä ilmi toiveeni. En ole mikään rääväsuu live-elämässä. Tykkään kyllä flirttailla paljon. Mutta mikään koko kylän jakorasia en ole vaikka mieli tekisi välillä raahata tuolta eri miehiä kotiin.

Yhteistyössä