Mäkin kun hetken verran taas jaksan olla palstalla,täällä on nykyisin niin tylsää
Jep,oon entinen BV & BB :xmas:
Jep,oon entinen BV & BB :xmas:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:Kuis pikkuinen voi? Paprica?
Entäs sää?
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Kumpi voittais nyrkkeilymatsissa? Scarlett O Harava vai Lunatic?
Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Miksei mulla ole juotavaa tässä nyt?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Miksei mulla ole juotavaa tässä nyt?
Mä join ne jo,siksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja Tintti:Joko muutit lasten kanssa pois?
En.
Alkuperäinen kirjoittaja Tintti:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja Tintti:Joko muutit lasten kanssa pois?
En.
Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja Tintti:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja Tintti:Joko muutit lasten kanssa pois?
En.
Miksi?
No siksi että tiesin että sä kysyisit tätä kuiteskin!![]()
Äh, kyllä me täältä lähdetään =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja Tintti:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja Tintti:Joko muutit lasten kanssa pois?
En.
Miksi?
No siksi että tiesin että sä kysyisit tätä kuiteskin!![]()
Äh, kyllä me täältä lähdetään =)
Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Kumpi voittais nyrkkeilymatsissa? Scarlett O Harava vai Lunatic?
![]()
Pakko sanoo että Harava:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Mother:Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Kumpi voittais nyrkkeilymatsissa? Scarlett O Harava vai Lunatic?
![]()
Pakko sanoo että Harava:ashamed:
:kieh: JA V***T!!!
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ihan sama kumpi voittais, hyvää viihdettä olis ja varmaan ostasin lipun parhaille paikoille![]()