nöppäri Aktiivinen jäsen 06.07.2004 6 549 1 36 02.09.2010 #1 Siinä oli jotakin juttua ylimääräisestä tavarasta mitä kaapeista löytty ja joista voisi luopua. En löydä millään haulla sitä, enkä edes omista kirjoitetuista viesteistä. Vai onko se sitten kokonaan poistettu : /
Siinä oli jotakin juttua ylimääräisestä tavarasta mitä kaapeista löytty ja joista voisi luopua. En löydä millään haulla sitä, enkä edes omista kirjoitetuista viesteistä. Vai onko se sitten kokonaan poistettu : /
nöppäri Aktiivinen jäsen 06.07.2004 6 549 1 36 02.09.2010 #3 Äh, nyt mä sen löysinkin, lukee, että on siirretty, mutta minnehän semmoinen ketju olis siirretty. Tämä uss versio on mulle vielä ihan outo :ashamed:
Äh, nyt mä sen löysinkin, lukee, että on siirretty, mutta minnehän semmoinen ketju olis siirretty. Tämä uss versio on mulle vielä ihan outo :ashamed:
nöppäri Aktiivinen jäsen 06.07.2004 6 549 1 36 02.09.2010 #5 Löysin ketjun aloituksen kyllä, mutta jos siinä lukee, että siirretty, niin minne se on siirretty, kun siinä ei kerrota. Voisko olla johonkin kerhon sivuille ??
Löysin ketjun aloituksen kyllä, mutta jos siinä lukee, että siirretty, niin minne se on siirretty, kun siinä ei kerrota. Voisko olla johonkin kerhon sivuille ??