Löysin "yllätyksen" miehen tavaroista..

Sinuna sanoisin miehelle ihan suoraan, että se paketti jäi vaivaamaan sinua... Että olisiko mitenkään mahdollista hiukan valaista asiaa. Harmittelet tietenkin sitä, että jos hänen yllätyksensä meni pilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Sinuna sanoisin miehelle ihan suoraan, että se paketti jäi vaivaamaan sinua... Että olisiko mitenkään mahdollista hiukan valaista asiaa. Harmittelet tietenkin sitä, että jos hänen yllätyksensä meni pilalle.

:D Ehkä mie teen tolleen. Jos haluaisin pitää mieheltä asian siis vaivaamisen salassa niin jäisin kuitenkin kiinni jossain vaiheessa, kun en osaa elää silleen ettei se näkyis päällepäin... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:

:D Ehkä mie teen tolleen. Jos haluaisin pitää mieheltä asian siis vaivaamisen salassa niin jäisin kuitenkin kiinni jossain vaiheessa, kun en osaa elää silleen ettei se näkyis päällepäin... :ashamed:

Niinpä. Sama juttu olisi minulla. Rehellisyys kannattaa. :D

Oisko tässä kyse sellaisesta miehisestä tavasta shoppailla. On ostanu useita lahjoja kerralla, kun kerran on koruliikkeeseen vaivautunu. Mun mies ainakin hamstraa kerralla useita paketteja. Kerrankin ulkomailla ihastelin varmaan kymmentä korua jonkun liikeen ikkunassa. Ja niitä sillä samalla reissulla ostettuja koruja sit tuli lahjoiks kaikkina seuraavina merkkipäivinä :heart:

Mua hämää kanssa se, et paketti oli nuhjunen, kuin olisi pitkään jo pyörinyt siellä.. Tosin mulle kävi itselleni kerran näin: ostin ystävälleni lahjan, joka alkoi sitten kotona tuntua vähän typerältä, en siis viitsinyt sitä lahjaa antaakaan vaan ostin toisen lahjan tilalle.. laitoin lahjan pussissaan vaatehuoneen kaappiin ja unohdin sinne.. Meni varmaan vuosi, kun aloin tyhjentää kaappeja ja löysin pussukan kaapista ja otin lopulta omaan käyttöön.. Et jos miehesi ostanut lahjan sinulle, mutta ei olekaan sitä kehdannut antaa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua hämää kanssa se, et paketti oli nuhjunen, kuin olisi pitkään jo pyörinyt siellä.. Tosin mulle kävi itselleni kerran näin: ostin ystävälleni lahjan, joka alkoi sitten kotona tuntua vähän typerältä, en siis viitsinyt sitä lahjaa antaakaan vaan ostin toisen lahjan tilalle.. laitoin lahjan pussissaan vaatehuoneen kaappiin ja unohdin sinne.. Meni varmaan vuosi, kun aloin tyhjentää kaappeja ja löysin pussukan kaapista ja otin lopulta omaan käyttöön.. Et jos miehesi ostanut lahjan sinulle, mutta ei olekaan sitä kehdannut antaa?

Enkai mie niin pelottava "lahjottava" ole... :ashamed:

Voisko olla että paketti on jäänne miehesi edellisestä suhteesta? Että on siis meinannut kihlata mutta suhde loppunut sitä ennen tms? Kun jos on kultasormus niin ei välttämättä ole raaskinut vain roskiin heittää, eikä vain ole saanut aikaiseksi viedä/myydä kultasepänliikkeeseen?

Kyllä se on jotain tiettyä juttua varten. Oottele vaan ihan rauhassa. Nythän sulle on yllätystä siinä, että joudut odottamaan, mitä juttua mies on tarkoittanut :D .
Minkä korun sait viimeks? Oletko saanut samanlaisessa paperissa korua ennen? Jos on jatko-osa johonkin koruun.

:whistle: :whistle: :whistle: No niin. Yllätys on nyt selvinnyt. Miehen kanssa illalla kun asetuttuun sänkyyn selällemme alettiin rupatella.. Minä sitten avauduin ja kerroin lapsen mieleni jännittävän oikein paljon sitä yllätystä jo nyt.. Mies kertoi sitten historiaa yllätykselle ja kaivelikin sen esille. Se oli NILKKAKORU. Ei siis mitään sen kamalempaa ja minullehan se oli sen ostanut jo aikoja sitten.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
miksei ollu antanu sitä ennemmin? :D

Hän oli meinannut antaa muutaman kerran, mutta sit on aina ollut jotain muuta..Esim synttärilahjaksi toivoin digitaalijärjestelmäkameraa.. Ja sit tuntui, että hän piti vähän tyhmänä kyseistä lahjaa..

Alkuperäinen kirjoittaja utelias aamutuimaan:
Mikäs historia koruun kätkeytyi? Miksi ei ollut antanut sitä aiemmin, tai mihin yllätykseen sitä säästi? =)

No siis miulla on ollut vuosia semmonen kultainen nilkkakoru, jossa on sydän..Ja se on kultasepällä teetetty.. Se meni ja katkesi jossain vaiheessa viime tai toissakesänä, en ole varma kumpanako.. Miun lempparikoru, enkä saanut korjautettua sitä. Mies oli jossain vaiheessa keksiny ostaa sit uuden.. Ja tuntui pitävän huonona ideana sitä sitten. Ja olen joskus kaipaillutkin nilkkakorua ja "toivonut" sellaisen saavani..

Yhteistyössä