Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:...seuraa tilannetta luottavaisena mutta silmät auki....ja varaudu pahimpaan. Sori...
Juu luottavainen olen kyllä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:...seuraa tilannetta luottavaisena mutta silmät auki....ja varaudu pahimpaan. Sori...
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Sinuna sanoisin miehelle ihan suoraan, että se paketti jäi vaivaamaan sinua... Että olisiko mitenkään mahdollista hiukan valaista asiaa. Harmittelet tietenkin sitä, että jos hänen yllätyksensä meni pilalle.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Sinuna sanoisin miehelle ihan suoraan, että se paketti jäi vaivaamaan sinua... Että olisiko mitenkään mahdollista hiukan valaista asiaa. Harmittelet tietenkin sitä, että jos hänen yllätyksensä meni pilalle.
Ehkä mie teen tolleen. Jos haluaisin pitää mieheltä asian siis vaivaamisen salassa niin jäisin kuitenkin kiinni jossain vaiheessa, kun en osaa elää silleen ettei se näkyis päällepäin... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Mie varmaan kävisin salaa kurkkaamassa mitä siellä on, ihan silleen pikkusen vaan... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mä:miks et kysy suoraan mieheltä mikä se on ja millon ostettu ja meinasko antaa sitä vai ei jos se kerta sulle on.... miks sitä pitää arvuutella????????????????
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mua hämää kanssa se, et paketti oli nuhjunen, kuin olisi pitkään jo pyörinyt siellä.. Tosin mulle kävi itselleni kerran näin: ostin ystävälleni lahjan, joka alkoi sitten kotona tuntua vähän typerältä, en siis viitsinyt sitä lahjaa antaakaan vaan ostin toisen lahjan tilalle.. laitoin lahjan pussissaan vaatehuoneen kaappiin ja unohdin sinne.. Meni varmaan vuosi, kun aloin tyhjentää kaappeja ja löysin pussukan kaapista ja otin lopulta omaan käyttöön.. Et jos miehesi ostanut lahjan sinulle, mutta ei olekaan sitä kehdannut antaa?
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:miksei ollu antanu sitä ennemmin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja utelias aamutuimaan:Mikäs historia koruun kätkeytyi? Miksi ei ollut antanut sitä aiemmin, tai mihin yllätykseen sitä säästi? =)