Löysin tyttären huoneeseen unelma lampun..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lamputon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lamputon

Vieras
Tänään Ideaparkissa käydessäni Pussukassa (lahja-ja sisustustavaroita ) ihan sattumalta huomasin juuri sellaisen lampun jonka haluan 1,5 vuotiaan tyttäreni huoneeseen.
En ole lamppua edes etsinyt mutta siinä se oli ja juuri niin vastustamattoman ihana =)
Valkoinen "kattokruunu" jossa oli vaaleanpunaiset "kristallit", oikein pikku prinsessan lamppu..

Mutta.. hintalappua jouduin sitten katsomaan useampaan kertaan ennekuin uskoin että siinä todellakin lukee 335 euroa
Niin jäi lamppu sitten kauppaan =(
Olisihan se vähän noloa jos tyttären huoneessa roikkuisi yli kolmensadan kattokruunu ja mitään muuta siellä ei sitten oliskaan!

mitäs jos ostasit jonku halvemman "kruunun" ja sitten askartelukaupasta ostat kristallija ja ite sidot ne sinne....varmasti yhtä hieno tulisi!! ja halvempi ainakin ; D

Sä oot selkeestikin syntynyt väärään perheeseen. =)

Koska tossa tilanteessa et tehnyt, kuten mun yksi aikuinen ystäväni teki: soitti isälleen ja isi maksoi lampun...

Osaisitko tehä ite jonku härpäkkeen. Mun kaveri kerto tehneensä tytärpuolensa huoneeseen jonku lampun ja siihen liitty rautalankaa ja jotain helmiä ja mitä liekään. Niin osaisitko sä jotenki ideoida ja tehä jonku kivan uniikin lampun.

Täällä sama vika. Aina kun löydän jotain todella ihanaa niin se maksaa liikaa. Ja mulla aika vaativa maku (omanlainen jota ei muut ymmärrä).Eli aika harvoin löytyy mitään todella ihanaa.
Tuo lamppu kyl kuulosti sellaselle et oisin voinut sellasen meidänki tytölle ostaa.

Itsekin ajattelin että taidan ruveta askartelemaan lamppua neidille.. Ja jos oikein hienon saan aikaan niin alan sitten lamppukauppiaaksi =)

Oikeasti en kyllä tiedä saanko yhtä tyylikästä luomusta aikaiseksi, se oli vaan niin hieno!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Täällä sama vika. Aina kun löydän jotain todella ihanaa niin se maksaa liikaa. Ja mulla aika vaativa maku (omanlainen jota ei muut ymmärrä).Eli aika harvoin löytyy mitään todella ihanaa.
Tuo lamppu kyl kuulosti sellaselle et oisin voinut sellasen meidänki tytölle ostaa.

Niinpä!!! Ensin hakemalla hakee ja mitään ei löydä, sitten sattumalta löytää ja se maksaa mansikoita. Eikä mikään enää sen jälkeen näytä miltään.. se turhan kallis jää kummittelemaan mieleen.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Sä oot selkeestikin syntynyt väärään perheeseen. =)

Koska tossa tilanteessa et tehnyt, kuten mun yksi aikuinen ystäväni teki: soitti isälleen ja isi maksoi lampun...

Onkohan meillä sama tuttava... Hänkin soittaa aina isälleen kun tarvii hommata joku kalliimpi juttu :o Vieläpä kerran kehui, miten taitavaksi puhujaksi (jotta saa isän ostamaan) on tullut!

Jessus, perheellinen ja ikää jo 30+!!

Yhteistyössä