löysin tytön päästä ison patin :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rusina82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rusina82

Jäsen
10.02.2005
531
0
16
oltiin menossa päivystykseen 3v tytön kanssa, kun sormi ja kämmen oli ihan turvoksissa ja arka ni sitä näyttämään, silitin päästä sit siel vastaanotolla ni löyty sellanen 3x3cm kokoinen iso patti takaraivosta :o ei näy tukan alta mut tuntuu tosi selvästi... lääkäri ei löytäny sille mitään syytä, ei näkyny piston jälkeä, ei oo mustelmaa eikä ainakaa kotona oo kaatunu mihinkää, ei kyl hoidossakaan ku oisivat varmaan sanonu... lääkäri sano vaa et joku neste patti :o mut kyl kai tohon ny joku syy pitäs olla :( käteen oli joku pistäny ja siihen saatiin antihistamiini lääkitys.... sit jos suurenee ni pitää mennä takas....
onko kellään ollu vastaava tai keksis selityksen tolle :ashamed: :snotty:

Älynystyrä?

Jokin hyttynen kairaa meidän muksuihin valtavia patteja, päänahkaankin. Ei niissä mitään puremaa näy... Antihistamiini luultavasti auttaa.

mulla ois ollu hyvä vitsi tähän muttaku oli niin perusteellisesti selitety että ei enää toiminu :(

mutta (vanhan toistoa mä oon kertonu tän ennenki) mun isällä on tollanen just takaraivossa ja tuntuu ihan selvästi. ei tietoo mikä se on.

eiks tuolla niskassa voi lapsilla turvota joku rauhanen, jos on joku juttu jossain mitä rupee hylkimään...esim mun pojalla punkki oli päässä, niin sit niskassa turposi semmonen patti....terveyskeskuksessa sanoi että ihan normaalia

Mulla nousee flunssan aikana takaraivolle kauheat patit, en sitte tiedä voiko sielä olla imusolmukkeita. Mä muistan kans, ku äiti mua paniikissa raahas lääkäriin, ku päästä löytyi kamala patti :o Onneksi ei ollu sen pahempaa. Mulle noita tulee ihan outoihin paikkoihin, korvan takana on välillä tosi isot...

meidänkin tytölle ilmestynyt korvan taakse kaksi kovaa pattia, niissä ei myöskään näy mitään pisto jälkeä ja muualta kehosta hyttysten aiheuttamat paukamat jo hävinneet...täytyy varmaan tohtorille mennä...

Yhteistyössä