Löysin todella söpöä, oletteko ostaneet/huutaneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella ihania
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todella ihania

Vieras
Löysin huuto.netistä todella söpöjä pikkusisko&isosisko paitoja ja kaikkea muuta kivaa yhdeltä myymäjältä. Itse tekisi niin kovin mieli lapsille ostaa tuollaiset paidat kesäksi ja myös kysyä noista kylpypyyhkeistä. Voisi olla kivat uimarannalla.

Onko täällä joku muu joka on huutanut/ostanut kyseiseltä myyjältä? Ovatko olleet hyviä? Ovat vaan niin söpöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja m:
:D
Ei paljo läpinäkyvämpää mainosta vois olla.. :)

Ihan tosissani kysyin. En ole pahemmin tuota huuto.nettiä käyttänyt ja ostatellut sieltä mitään, mutta jos jokin muu olisi ostanut. Tämä myyjä näyttää asuvan Salossa. En muuten tiedä missä tällainen paikka mahtaa olla? Me asumma Kajaanissa. Ei mielestäni ainakaan lähellä ole?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tässä esimerkiksi http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=81020680

Huomasin juuri että huuto.net on näköjään uudistunut. Olisin hallunnut kysyä noiden pyyhkeiden postikuluista, mutta en pysty yksityisviestiä lähettää, harmi.

Alkuperäinen kirjoittaja todella ihania:

Tässä esimerkiksi http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=81020680

Huomasin juuri että huuto.net on näköjään uudistunut. Olisin hallunnut kysyä noiden pyyhkeiden postikuluista, mutta en pysty yksityisviestiä lähettää, harmi.

Ai mitenniin uudistunut? Ihan normaalisti voi laittaa edelleen yksityisviestiä.

voiko tosiaan olla totta että tunnistaminen maksaa noinkin paljon eikä ole edes kauan voimassa? Tämä huuto.net on mennyt ihan pyllyllee. Täytyyköhän mun sitten vaan esittää kysymys kohteeseen?

Mä olen jo pitkään tahtonut tollaset meidän lapsille. Noi on kohtuuhintaisiakin jopa.

Mutta millaiset pitäis ostaa kun meillä on kolme lasta? Vanhimmalle tietty ISOVELI ja nuorimmalle PIKKUSISKO mutta entäs tuo keskimmäinen tyttö? ISOSISKO vai PIKKUSISKO?

Mä olen jo pitkään tahtonut tollaset meidän lapsille. Noi on kohtuuhintaisiakin jopa.

Mutta millaiset pitäis ostaa kun meillä on kolme lasta? Vanhimmalle tietty ISOVELI ja nuorimmalle PIKKUSISKO mutta entäs tuo keskimmäinen tyttö? ISOSISKO vai PIKKUSISKO?

Sekä että. Voit vaihtaa sen mukaan miten lapsi käyttäytyy....

Tuota minäkin miettisin. Olisin halunnut lähettää yksityisviestiä ja kysyä että olisiko mahdollista laittaa yhteen paitaan sekä isosisko ja pikkusisko teksti? en sitten tiedä täytyisikö tunnistautua vai laittaa kysymys?

Yhteistyössä