O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:kaupasta löytyy paljon hyviä juustoja. Violetti emmental, amsterdam gouda, salaneuvos, luostari, ritari, juustoportin uutuudt, kotimaisia vuohenjuustoja, ulkolaista brietä, mozzarellaa....
Mä en ymmärrä miksi joku ostaa jotain ihmeen arkijuustoa, halvinta mahdollista...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:kaupasta löytyy paljon hyviä juustoja. Violetti emmental, amsterdam gouda, salaneuvos, luostari, ritari, juustoportin uutuudt, kotimaisia vuohenjuustoja, ulkolaista brietä, mozzarellaa....
Mä en ymmärrä miksi joku ostaa jotain ihmeen arkijuustoa, halvinta mahdollista...
Meillä esim siksi että ei viikkoa kestä kilon pala...
Alkuperäinen kirjoittaja nalkuttava talonmies:kaupasta löytyy paljon hyviä juustoja. Violetti emmental, amsterdam gouda, salaneuvos, luostari, ritari, juustoportin uutuudt, kotimaisia vuohenjuustoja, ulkolaista brietä, mozzarellaa....