löysin netistä halvalla Jack Daniels topin. Ongelma on se että se on miesten. Näyttääkö miesten toppi tyhmältä naisella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minna"

Vieras
Esim college housuissa on nyt ihan sama onko se miesten vai naisten, kaikki näyttä samalta.

Tuo olisi tankkitoppi malli, mutta mietin istuuko tuo sitten oikeista kohdista tai näkeekö siitä että se olisi miesten toppi?

Ovat kyllä usein ihan erimallisia.

Naisten topeissa on syvempi kaula-aukko, kapeammat "olkaimet" ja sisäänotettu vyötäröltä, lisäksi materiaali on usein joustavampaa ja ohuempaa.

[QUOTE="vieras";28922798]Mistä tän saa? Olen etsinyt itsekkin.[/QUOTE]

Torimyyjillä (kun on isommat markkinat) on usein noita paitoja eri väreissä ja malleissa.

Itse olen katsellut ebaystä noita paitoja. Toi miesten toppi maksaisi jotain 5.60e, torimyyjällä 15-20 ja samaa tavaraa ovat.

[QUOTE="aapee";28922838]Sorry, mutta tarttee olla just Jack Danies wiskey paita jos haluaa keikkua muodin aallonharjalla :)[/QUOTE]

Ole trendsetteri ja kiskaise kotimainen kaljamainospaita niskaan.

Onhan ne kivannäköisiä, mutta juuri se viskinmainostus siinä paidassa ei ole mun juttu.
Eiköhän niitä voi käyttää sekä naiset että miehet, joille aihe on mieluinen.

Jos sulla on pienet tissit niin sopii, ainakin niin että pidät paidanhelmaa housuissa. Ja jos oot tarpeeks laiha niin sopii myös niin että leikkaat kyljet auki.

Yhteistyössä