Ä
äimänä
Vieras
Olen nyt sitten kuin suuren luokan rikollinen tässä. Pyöräilin loppuviikosta viime viikolla, kun oli niin hienot ilmat. Ajoin pyörätieltä ns. piha-/risteysalueelle, josta tuli nainen lastenrattaiden kanssa rakennuksen takaa eteeni. En huomannut yhtään häntä mutta sain jarrutettua sen verran, että osuin vain kevyesti vaunujen etuosaan. Mitään tömähdystä ei tullut, lapsi ei säikähtänyt vaunuissa, vaan vaunu humpsahti pehmeästi etupyöräni edellä muutaman senttiä eteenpäin. Minä tietysti silti säikähdin kovasti ja pyytelin anteeksi naiselta monta kertaa. Nainen sanoi ok, ei se mitään, ja kun ei mitään pahempaa kerran sattunut niin jatkoin anteeksipyyntöjen jälkeen matkaa. (En kyllä vieläkään tiedä oliko syy minun..).
No, nyt sitten tänä aamuna odottikin paikallislehdessä kiva yllätys - pienellä palstalla oli teksti, jossa kuvailtiin tapahtunut ja minun tuntomerkit ja pyydettiin soittamaan poliisin numeroon selvittääkseni asian. Onpas tosi kiva fiilis..
No, nyt sitten tänä aamuna odottikin paikallislehdessä kiva yllätys - pienellä palstalla oli teksti, jossa kuvailtiin tapahtunut ja minun tuntomerkit ja pyydettiin soittamaan poliisin numeroon selvittääkseni asian. Onpas tosi kiva fiilis..