O
ostaja
Vieras
tarttis tehä kylppäri ja keittiöremppaa..Mitä nää suurinpiirtein maksaa ja mitä pitää ottaa huomioo ja mistä saan hankittua jonkun ammattilaisen tekemään ne? ja kuinka paljon menee aikaa niihin about? 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:Nuohan on ne kalleimmat remontoitavat paikat talossa. Jos osaa jotain tehdä itsekkin (siis lähes kaiken, mitä itse saa tehdä), niin voi just ja just selvitä alle 10 000?, mutta teettämällä ei varmaankaan selviä, ellei keittiö ole kaikkein pienin ja halvin 2000? keittiö. Ne on niin yksilöllisiä, ettei sitä hintaa kukaan voi tarkasti tässä sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ostaja:tarttis tehä kylppäri ja keittiöremppaa..Mitä nää suurinpiirtein maksaa ja mitä pitää ottaa huomioo ja mistä saan hankittua jonkun ammattilaisen tekemään ne? ja kuinka paljon menee aikaa niihin about?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:Nuohan on ne kalleimmat remontoitavat paikat talossa. Jos osaa jotain tehdä itsekkin (siis lähes kaiken, mitä itse saa tehdä), niin voi just ja just selvitä alle 10 000?, mutta teettämällä ei varmaankaan selviä, ellei keittiö ole kaikkein pienin ja halvin 2000? keittiö. Ne on niin yksilöllisiä, ettei sitä hintaa kukaan voi tarkasti tässä sanoa.
Siis sekä kylppäri että keittiö yht. 10 000 e?
Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:Nuohan on ne kalleimmat remontoitavat paikat talossa. Jos osaa jotain tehdä itsekkin (siis lähes kaiken, mitä itse saa tehdä), niin voi just ja just selvitä alle 10 000?, mutta teettämällä ei varmaankaan selviä, ellei keittiö ole kaikkein pienin ja halvin 2000? keittiö. Ne on niin yksilöllisiä, ettei sitä hintaa kukaan voi tarkasti tässä sanoa.
Joo, jos tekee kaikki itse mitä saa tehdä (miinus märkätyöt, sähkötyöt, putkityöt)
Alkuperäinen kirjoittaja sama täällä:Alkuperäinen kirjoittaja Mureena:Nuohan on ne kalleimmat remontoitavat paikat talossa. Jos osaa jotain tehdä itsekkin (siis lähes kaiken, mitä itse saa tehdä), niin voi just ja just selvitä alle 10 000?, mutta teettämällä ei varmaankaan selviä, ellei keittiö ole kaikkein pienin ja halvin 2000? keittiö. Ne on niin yksilöllisiä, ettei sitä hintaa kukaan voi tarkasti tässä sanoa.