Löysin e-pillereitä autosta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Löytäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Löytäjä

Vieras
Joo, näin kävi.

Mies palautti laina-auton ja tyhjensi sen omista ja meidän romuista mitkä toi kotiin. Tyhjennettiin yhdessä kotona ne pari muovikassia ja tavaroiden seassa oli e-pilleri liuska muovikotelossa.. Mies kysyi hölmönä mitä ne lääkkeet oikein on.. ei kyllä varmaan oikeastikaan tiennyt, että ovat e-pillereitä, minä en ole pillereitä käyttänyt meidän useita vuosia kestäneessä liitossa niin ei ole ehkä niistä niin perillä.

Mutta.. mistäs ne sinne autoon on sitten joutuneet. Mies epäili, että on jonkun edellisen vuokraajan "lääkkeitä", kyseessä oli tosiaan vuokra-auto.. mut minä en nyt tiedä mitä aatella, uskonko miestä vai jatkanko epäilyä.. En olis itse niitä sieltä varmaan löytänyt, olivat kuulemma olleet penkin alla ja mies luullut, että ovat jotain mun lääkkeitä ja napannut kaikki irtoroinat autosta mukaan.

No, ehkä tälle vielä joskus nauretaan. Tai vaihtoehtoisesti mun sinisilmäisyydelle. Tuli vähän kumma olo.. Ja kerrottakoon nyt sitten vielä, että mut saa epäileen lähimenneisyydessä tapahtunut valehtelu, josta ei luottamus ole vielä palautunut. Tarvii varmaan taas miettiä, uskooko selitystä, periaatteessa ihan mahdollista, mutta kun epäilykset kalvavat niin en tiedä pääsenkö niistä eroon. Aika näyttää.

Tietenkin pidät kiinni tuosta epäluuloisuudestasi miestäsi kohtaan, mikä johtuu jostain selvittämättömästä menneisyyden möröstä, jota mitä ilmeisimmin haluat kantaa mukanasi, koska et ole onnistunut pääsemään siitä yli. Jatkossakin jos mies tekee tai sanoo jotain puolihuolimatonta niin ruoki ihmeessä tuota epäluuloa niin hyvä tulee!

Vuokra- auto on vuokra- auto ja aika usein penkkien alle luiskahtaa vaikka ja mitä ja vielä useammin autoa palauttaessa sinne myös jääkin tavaraa. Harvinaisen siisti ja siivoavainen mies sulla. Mutta se nyt ei auta koska näemmä haluat maalata piruja seinille.

Onnea vain jatkossakin, kannattaa sun säännöllisin väliajoin ihan itse siivota se teidän autonne tai ehkä uusi vuokra- auto josko sieltäkin löytyisi e- pilleriliuskoja. Menneisyyden haamuja kun on näemmä teillä turha selvitellä siten että ne jäisivät sinne menneisyyteen.

Voimia ja jaksamista miehellesi!

No kuule, kyllä sekin vaan mielen perukoilla käväisi.. pistetään nyt vähän vielä lisää tietoa..

Työkaverinsa on ihastunut mieheeni ja olivat yhteyksissä silloin. Eivät nyt lähiaikoina mun tietojen mukaan, eikä silloinkaan ollut mitään fyysistä, mutta kuitenkin. Meillä on 20v liitto takana ja onhan se ihastuminen miestä hivellyt, ihastui itsekin, mutta vakuuttanut mulle sen menneen ohi ja tehnyt töitä meidän suhteen eteen ja sanonut olevansa nyt rehellinen puheissaan, jotta voi korjata asiat.

Jäi kuitenkin kiinni tätä aiemmin salailusta, joten mun luottamus ei oo ainakaan vielä palautunut. Ja tämmönen löytö ei kauheesti autakaan sitä prosessia..

Ja huom. En ollut loukkaantunut mistään ihastumisista, niitä tulee ja menee pitkässä suhteessa väistämättä, itselläkin, vaan siitä että tiesi tilanteen ja piti silloin yhteyttä vapaa-ajalla työkaveriin joka vinkui huomiota ja ruokki näin sillä asian jatkumista.

Ja sen verran silti tuore asia, että epäilykset heräs. Ettei mistään useiden vuosien takaisesta ole kyse.

En tiedä nauraako muut ilosesti jos autosta joka on puolison käytössä, löytyy vaikka kumeja tai pillereitä, mitkä ei oo teidän omia mut mun luottamus ei oo vielä niin vahva ettei mitään epäilyksiä tulisi. Joten kaippa tässä tarvii katsoa auttaako aika vai ei, saako asiat kuntoon vaiko ei.

Meidän vuokra-auton penkin alta löytyi mäkkärin pussi roskineen

Joo, onhan se mahdollista, että sieltä kaikennäköstä voi tulla vastaan ja on siivottu vaan huonosti välissä.

Ja ehkä mulla on vaan onneton tuuri, että luottamus on vieläkin vähän hakusessa ja just sillon tulee vastaan sen mäkkärin pussin sijaan jonkun e-pilleri liuska.. kiva, että oon ainoo kellä tulis jotain epäilyksiä :p

Nyt jos koskaan niin menkää pariterapiaan. Tai opetelkaa käsittelemään asiat niin että ne on käsitelty. Koska - et todellakaan luota mieheesi. Tekipä ja sanoipa hän mitä niin aina on sulla sijaa epäilyksille. Tuollaisessa on vaikea olla kummallakin.

Itse kuitenkin uskoisin miehen spontaania hämmästysreaktiota.

Nyt jos koskaan niin menkää pariterapiaan. Tai opetelkaa käsittelemään asiat niin että ne on käsitelty. Koska - et todellakaan luota mieheesi. Tekipä ja sanoipa hän mitä niin aina on sulla sijaa epäilyksille. Tuollaisessa on vaikea olla kummallakin.

Kyllä minäkin uskoin miehen reaktiota siinä mielessä, että oli oikeasti ihmeissään ja eihän se olis niitä pillereitä tuonut mulle jos sillä olisi ollut tietoa mitä tai kenen ne on.. Tuli vaan mieleen heti, että onko jotain syytä epäillä, että tää työkaveri ei oiskaan ehkä jäänyt sinne menneisyyteen ja pillerit ois hänen.. ehkä jopa tarkoituksella jätetyt.

Ja olet oikeassa - en luota. Ainakaan vielä. Toivottavasti vielä joskus. Pariterapia on varmasti ihan oikea paikka, ollaan siitä puhuttu ja mies on luvannut tulla ihan mihin tahansa mun tarvii mennä jotta asiat korjaantuu.

Tietenkin pidät kiinni tuosta epäluuloisuudestasi miestäsi kohtaan, mikä johtuu jostain selvittämättömästä menneisyyden möröstä, jota mitä ilmeisimmin haluat kantaa mukanasi, koska et ole onnistunut pääsemään siitä yli. Jatkossakin jos mies tekee tai sanoo jotain puolihuolimatonta niin ruoki ihmeessä tuota epäluuloa niin hyvä tulee!

Vuokra- auto on vuokra- auto ja aika usein penkkien alle luiskahtaa vaikka ja mitä ja vielä useammin autoa palauttaessa sinne myös jääkin tavaraa. Harvinaisen siisti ja siivoavainen mies sulla. Mutta se nyt ei auta koska näemmä haluat maalata piruja seinille.

Onnea vain jatkossakin, kannattaa sun säännöllisin väliajoin ihan itse siivota se teidän autonne tai ehkä uusi vuokra- auto josko sieltäkin löytyisi e- pilleriliuskoja. Menneisyyden haamuja kun on näemmä teillä turha selvitellä siten että ne jäisivät sinne menneisyyteen.

Voimia ja jaksamista miehellesi!

Kauhean ilkeästi kirjoitettu. Eihän ap:n epäluuloisuus tyhjästä tullut, kyllä kenen vaan luottamus kärsii valehtelusta. Ja sokeastihan ei pidä luottaa kehenkään tässä maailmassa. Ap ei leimannut miestään valehtelijaksi vaan kyseenalaisti omatkin pelkonsa. Syytät siis aiheetta.
Luultavasti kun tuollaisessa paikassa penkin alla, niin jäänyt aiemmalta vuokraajalta.

Kauhean ilkeästi kirjoitettu. Eihän ap:n epäluuloisuus tyhjästä tullut, kyllä kenen vaan luottamus kärsii valehtelusta. Ja sokeastihan ei pidä luottaa kehenkään tässä maailmassa. Ap ei leimannut miestään valehtelijaksi vaan kyseenalaisti omatkin pelkonsa. Syytät siis aiheetta.
Luultavasti kun tuollaisessa paikassa penkin alla, niin jäänyt aiemmalta vuokraajalta.
Ei kait tuo yhtään sen ilkeämpää ole kuin se tilanne mikä on ap:n luona nyt. Mieti miltä miehestä tuntuu kun tosissaan yrittää korjata virheensä ja häntä mitä ilmeisimmin syytetään aina jostain vilpistä tapahtui mitä tahansa sellaista mistä puolisonsa saa vain aiheensiementä. Joka paikassako jäädää siihen epäluottamuslauseeseen makaamaan eikä anneta mahdollisuutta mihinkään? Silloin on jäänyt asiat keskeneräisiksi.

Vuokra-auto on vuokra-auto. Penkkien alta voi löytyä mitä vain, ei niitä niin tarkasti jokainen käyttäjä siivoa. Joten - kohtuullista ajattelua kehiin.

En ole syyttänyt miestä asiasta. Ihan siksi koska ymmärrän, että tuo on mahdollista, että sieltä penkin alta voi tosiaan löytyä ties mitä. Ja vielä tuo tilanne.. en löytänyt niitä pilsuja edes itse vaan mies toi ne samassa kun muutkin rojut.

Enemmänkin tässä mietin omaa suhtautumistani ja sitä miltä tuntuu. No juu, epävarmalta? Varmasti! Epäilyttävältä? Kyllä! Ja mieli kehittää kaikenlaista epäilyä lisää, tuskin olisin alkanut epäillä tai tuntea lisää epävarmuutta ilman aiempia tapahtumia tai jos olisi pilsujen sijaan löytynyt se mäkkärin pussi. Olenko tällä kuitenkaan rasittanut miestä syyttelemällä häntä? No en. Koska en itsekään ole selvillä mitä ajattelisin. Olis kauheen kiva kun vois olla aina varma totuudesta, mutta valitettavasti mun luottamus rakoilee ja ongelma on ehkä vaan mun, josta toivottavasti pääsen vielä yli.

No ei tuollaista asiaa hetkessä unohda. Ihme superihmisiä täällä taas liikenteessä.

Voihan pillerit olla tippuneet vieraan naisen käsilaukusta autossa peuhatessa, eikä ukko tai se nainen ole huomanneet.

Meillä se mäkkärim pussi löytyii sen jälkeen kun oltiin yhdessä käyty hakee vuokra-auto. Että ei siitä sen enempää..

Mutta muuten..Mun mies tekee matkatyötä, päiviä kestäviä töitä Suomessa ja ulkomailla, hotelleja, illan istujaisia, ravintoloita jne... Itse olen mustasukkainen luonteeltani. Mutta ei voi mitään. Täytyy vaan antaa olla. Voi olla että jotain tapahtuu, tai voi olla ettei mitään tapahdu. Eikä asiaa helpota, että mies muutenkin harrastaa puoli totuuksia, jättää asioita kertomatta ja yrittää olla kaikille mieliksi. Olen samaa mieltä kuin yksi edellinen kirjoittaja ettei kehenkään pidä luottaa täydellisen varauksettomasti.

Mutta elämä on....valintoja täynnä.
Mun valinta on antaa olla.

Minkä takia se nainen niitä pillereitä olisi autoon tuonut, vaikka miehellä jotakin sutinaa olisi hänen kanssaan ollutkin? Onko teillä tapana ottaa pilleri juuri ennen panemista o_O? Ennustan aika heikkoa ehkäisytulosta...

Minkä takia se nainen niitä pillereitä olisi autoon tuonut, vaikka miehellä jotakin sutinaa olisi hänen kanssaan ollutkin? Onko teillä tapana ottaa pilleri juuri ennen panemista o_O? Ennustan aika heikkoa ehkäisytulosta...

No mulle kävi joskus niin, että eräs nainen oli kiinnostunut mun poikakaverista ja kävi luonaan "ihan vaan kaverina" ja "vahingossa" jätti lompakkonsa missä oli muutama kortsu poikakaverin sängylle arvatenkin siksi, että sen sieltä löytäisin.. ja siis kuulin tästä kiinnostuneisuudesta myöhemmin kun oli pauhannut yhteisille tuttaville että mitä toi mies voi nähdä mussa.. ja kyseli lompakkonsa perään.

No mulle kävi joskus niin, että eräs nainen oli kiinnostunut mun poikakaverista ja kävi luonaan "ihan vaan kaverina" ja "vahingossa" jätti lompakkonsa missä oli muutama kortsu poikakaverin sängylle arvatenkin siksi, että sen sieltä löytäisin.. ja siis kuulin tästä kiinnostuneisuudesta myöhemmin kun oli pauhannut yhteisille tuttaville että mitä toi mies voi nähdä mussa.. ja kyseli lompakkonsa perään.

Jos viestin haluaa jättää, voi sinne autoon tunkea esim. spermaiset pikkuhousut, viesti on selkeämpi. Kondomien ja e-pillerien ehkäisymekanismi on "hieman erilainen" ja siksi toisia pidetään mukana illan riennoissa, toisia välttämättä ei.

Yhteistyössä