Löysikö mies heti eronne jälkeen uuden kumppanin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnekas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Onnekas

Vieras
Tiedätkö, onko tämä uusi onni kestänyt? Mitä ajattelet ex-miehestäsi, entä tästä uudesta naisesta? Ajattelitko/ajatteletko, että "tuli ja otti minun mieheni"? Uskotko, ettei suhde alkanut vielä teidän yhdessä ollessanne?

Mielenkiinnosta kysyn, koska meillä ko. tilanne päällä... Mietin, että pystyyköhän tuo eräs ex-avokki koskaan suhtautumaan minuun normaalisti ja jos pystyy, niin kauankohan siihen vielä menee (heidän erostaan pari kuukautta).

Olen aika varma että exällä oli peliä nyksän kanssa jo yhdessä olomme aikana. Toisaalta ei se mua haittaa. Ovat olleet naimisissa nyt 3 vuotta ja heillä on yhteinen lapsi. Uskon että onnellisia ovat. Toivon ainakin.

Missään nimessä en miehelleni ole vihainen, minä siitä suhteestä lähdin tän nyksän matkaan.

Itse en ainakaan osaisi, jos erosta on noin vähän aikaa! Paljon varmasti riippuu sinun käytöksestäsi, älä siis puutu heidän asioihin tms..
Varmasti ajattelisin ettei suhde kestä, pitäisin kai ns laastarisuhteena:) Tietysti voin olla täysin väärässäkin:)

Jokainen tarvii "ylimenosuhteen" eli harvemmin nuo suhteet kestää.
Mun eksä löysi uuden ja kävivät kylässäkin meillä.Koitin parhaani mukaan tukea eksää uudessa suhteessaan mutta ei auttanut.
Se suhde jäi,niinkuin moni muukin.

Mut nyt ei ole enää mun kimpussa!!!

Meillä ilmeisesti löysi mutta kävi sitten vielä yökylässä munkin luona. No se loppui just tasan siihen kun minä löysin uuden. Exä yritti vielä useamman kerran lähestyä mut mä olin jo niin uuden miehen lumoissa että hän ei enää kiinnostanut pätkääkään. Soitteli kuitenkin vielä pitkään (useamman vuoden). Meillä ei onneksi ollut lapsia niin et tarvinut pitää yhteyttä.

Ei ollut vipinää uuden kans. Uusi ei oikein siedä mua, kas kummaa :D Mutta mua ei haittaa, en haikaile exän perään ja kun ei oo lapsia, niin ei ole pakko olla yhteyksissäkään. Toivottavasti ovat onnellisia, exä on mukava mies. Tosin ei mulle sopiva :D

Suoraan sanottuna en tiedä heidän suhteensa alkua sen kummemmin, enkä oikeastaan välitä. Mä itse löysin uuden jo ennen eroa. Ai joo, ja siis ovat yhdessä edelleen. Oisko pari vuotta lähelle totuutta tällä hetkellä?

Löysi juu...pari kk oli väliä. Ja kolmisen vuotta olivat yhdessä, nyt ovat eronneet. en ole ajatellut että "otti mun miehen" koska itse olin se joka teki aloitteen erosta, ja en ollut ollut suhteessa onnellinen todella pitkään aikaan. En usko että aloittivat yhdessä ollessamme, eksäni vaan ei ole koskaan osannut tulla toimeen omillaan, asunut aina jonkun kanssa (naisen, eka äitinsä, sitten tyttöystävien...) eikä koskaan yksin. Minunkin piti huolehtia jopa kalsariensa vaihdot. Nyt suunnittelee taas äitinsä luo muuttoa.

Alkuperäinen kirjoittaja XXX:
Meillä ilmeisesti löysi mutta kävi sitten vielä yökylässä munkin luona. No se loppui just tasan siihen kun minä löysin uuden. Exä yritti vielä useamman kerran lähestyä mut mä olin jo niin uuden miehen lumoissa että hän ei enää kiinnostanut pätkääkään. Soitteli kuitenkin vielä pitkään (useamman vuoden). Meillä ei onneksi ollut lapsia niin et tarvinut pitää yhteyttä.

Kuulostaa niin todelta! Ja miehen nyksällä ei ole aavistustakaan mitä peliä mies pelaa, kuvittelee kenties olevansa miehen elämän rakkaus!

Niin ja siis samaan aikaan kyllä seurusteli sen uuden kanssa joka tosin nyt on jo jäänyt minä vieläkin saman miehen lumoissa. Nyt jo naimisissa ja kahden lapsen äiti.

Aika pikaisesti oli uusi nainen moottoripöyrän pakkarilla, oisko pari kk mennyt. Nyttemmin naimisissa ja pari lastakin, en tiedä miten menee eikä kiinnostakaan. Meidän suhde oli huono ja pistin sen itse poikki.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnekas:
Mietin, että pystyyköhän tuo eräs ex-avokki koskaan suhtautumaan minuun normaalisti ja jos pystyy, niin kauankohan siihen vielä menee (heidän erostaan pari kuukautta).

Niin, siis tarkennan: eroon oli päädytty jo noin puoli vuotta sitten, ja nainen asuikin jo muualla, omalla kotipaikkakunnallaan, mutta viimeiset tavarat, esim. isot huonekalut kannettiin pois pari kuukautta sitten - ero oli siis silloin loppuunkäsitelty omaisuudenkin puolesta.

Mietin, että pystyyköhän tuo eräs ex-avokki koskaan suhtautumaan minuun normaalisti ja jos pystyy, niin kauankohan siihen vielä menee (heidän erostaan pari kuukautta).

Niin, siis tarkennan: eroon oli päädytty jo noin puoli vuotta sitten, ja nainen asuikin jo muualla, omalla kotipaikkakunnallaan, mutta viimeiset tavarat, esim. isot huonekalut kannettiin pois pari kuukautta sitten - ero oli siis silloin loppuunkäsitelty omaisuudenkin puolesta.

Miksi hänen pitäisi suhtautua sinuun mitenkään? Jos et ole ollu kuvioissa silloin. Nyt olet uus tyttöystävä eikai hänen ajatuksillaan ole enää väliä. Onks heillä lapsia ja joudut olevaan sitä kautta väleissä? Vai mitä tarkoitat?

Siis tälläinen tilanne. No: toiset ihmiset nyt tykkää olla vähän dramaattisia vaikka elämänsä loppuun asti, jos luonne on sellainen. Mutta mun miehen exän kanssa me istuttiin juuri yhdessä kahvipöydässä ihan ihka ensimmäistä kertaa pari viikkoa sitten, että kyllä se toisinkin voi mennä.
Ja siis selvennän, että miehen ex oli vielä nykyinen kun meillä oli jo alkanut suhde, ja oli äärimmäisen mustasukkainen miehestä vielä pitkän aikaa... Ihan viime talveen asti oikeastaan.

Eksä oli aika pian uudessa suhteessa, ja erittäin nopeasti muuttivat yhteen sekä kihlautuivat. Aika nopeesti oli suhde myös ohi. Siitä ei mennyt aikaakaan kun eksä löysi uuden naisen elämäänsä. Heidän PITI edetä rauhassa, mutta nainen tulikin lähes heti raskaaksi. Ovat edelleen yhdessä ja nykyään avioliitossa olevia kahden lapsen vanhempia :)

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Miksi hänen pitäisi suhtautua sinuun mitenkään? Jos et ole ollu kuvioissa silloin. Nyt olet uus tyttöystävä eikai hänen ajatuksillaan ole enää väliä. Onks heillä lapsia ja joudut olevaan sitä kautta väleissä? Vai mitä tarkoitat?

No silloin kun kannettiin viimeiset tavarat pois, olin jo kuvioissa. Tämä ex soittelee miehelleni vieläkin ja jutustelee vanhoista hyvistä ajoista... "Muistatko, kun oltiin siel Kreetalla? Muistatko, kuinka ihanaa oli siellä rannalla...?"Ja kyselee, "onko X nyt siellä?" jne. Ja vaikka mies vastaa että on, niin jatkaa juttujaan entistä inokkaammin.

Monesti mies on joutunut loukkaamaan tätä exäänsä ja lopettamaan puhelun "kesken". Lisäksi ex on soitellut heidän yhteiset ystävänsä läpi ja haukkunut minut kodinrikkojaksi jne. Eikä meidän suhde kuulemma kestä edes jouluun. Näin kertoilee kaikille, se vähän ahdistaa. Ja vaikka mies on vakuutellut, etten ollut vielä silloin puoli vuotta sitten kuvioissa, niin ei vaan suostu uskomaan, vaan pitää mua just syynä heidän eroonsa jne.

Ja onpahan hän myös syyttänyt mua siitä, että olen heittänyt menemään mm. hänelle vanhaan osoitteeseen tulleet kalliit tilauslehdet, joita posti ei syystä tai toisesta ole kääntänyt. Eli siis kaikkea tällaista kiusaa olen kuulemma hänelle tehnyt. :(

Mun käy häntä oikeastaan vähän säliksikin, mutta toisaalta ymmärränkin häntä kyllä. Mutta en silti pidä siitä, miten hän minuun suhtautuu. Löytäis nyt vaan äkkiä uuden ihmissuhteen ja jättäis ton mun miehen ja tän meidän suhteen rauhaan.

Yhteistyössä