Löysät paikat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti nolona

Vieras
Punastellen tätä kirjoitan, mutta rohkaistuin kuitenkin siinä toivossa että kohtalotovereita löytyy.

Synnyksestä on reilu 8kk aikaa ja synnytys oli normaali alatiesynnytys. Viikko sitten kävin uimalassa uimassa ja kuukautissuojana minulla oli tamponi. Altaasta nousun jälkeen alapäässä tuntui oudolta, ihan kuin tamponi olis putoamassa. Kävelin suoraan Wc:een ja otin tamponin pois. Kuukautisvuotoa siinä ei ollut kuin muutama tippa mutta koko tamponi oli läpikohtaisin märkä uima-allasvedestä :ashamed: .
Onko minulla tosiaankin näin löysät paikat että uidessa vettä menee sisälle asti :'( Aikamoinen kolaus oli tuo naiseudelle!!

Seksiä ollaan miehen kanssa harrastettu jo usean kk ajan ja siinä hommassa tuntuu tunto olevan paikallaan. Olisiko se rintauinnin sammakkoliike joka edesauttaa veden joutumisen sisälle asti? Ennen synnytystä ei koskaan ole ollut tälläista vaivaa ja tamponi ei ole koskaan kastunut uimavedestä :ashamed:
Tunnen itseni hyväkuntoiseksi ja minulla on kilpaurheilutausta.
Onko kenelläkään ollut samanlaista kokemusta?

Olenko tosiaan yksin tämän asian kanssa :'( Eikö kenelläkään ole ollut synnytyksen jälkeen "väljyys" tuntemuksia alakerrassa.

Empatiaa kaipaisin kolauksen saaneelle naiseudelleni :snotty:

Ei se kerro tiukkuudesta mitään. Kyllähän sitä vettä menee ja saattopa olla vaik huonosti asettunu tuo tumppooni.

Lihasharkat kehiin, ni itsetunto kohenee, vaikkea tarvetta oiskaa. Seksi muuten miellyttävä treeni ;)

Kyl mulla ainaki välistä tuntuu ett suurin piirtein paikat lepattaa, mut ei se seksissä tunnu.

Naisena on vaikeeta. Tsemiä sulle ja mukavaa lauantai-iltaa :D

Mulla synnytyksestä 7 kk ja uimassa en voi edelleenkään käydä. Menee paikat niin täyteen vettä että on tunne kun joku olis tunkenu paikat täyteen lyijyä. Tosi ällö tunne ja sattuukin. Seksistä on mennyt kaikki maku kun ei tunnu miltään :(

no ei tuo vielä mitään...mulla on vielä nolompi ongelma :ashamed:

Mulla on pissaamisen kanssa ongelmia... Lirahtelee aina housuihin ku kovasti naurattaa ja jos on tosi kova hätä niin en pysty pitelemään...
Onko normaalia?? Ja synnytyksestä on 8kk.

nyt kaikki lantionpohjanlihaksia harjoituttaan!! Itelläni paikat tosi löysät synnytyksen jälkeen, seksi ei tuntunu miltään ym. Ostin geisha-kuulat, aluks ne ei pysyny sisällä lainkaan, nyt jo vähän paremmin ja eilen ekaa kertaa seksikin sujui jo hieman paremmin... =) Joten kuulien ostoon!!

Mullakin lirahtelee kivasti aivastaessa.. Synnytyksestä pari kuukautta. Olen harjoitellut niitä lihaksia, mutta edelleen pitää ehtiä ristiä jalat ennen aivastusta.

Geishakuulat löytyy kaapista, muttta en ole vielä uskaltaunut kokeileen. Aloitetaanko yhdellä ensin ja sitten siirrytään kahteen? No joo, hyvä jos yksi pysyy sisässä :laugh:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 13:20 jupsis kirjoitti:
nyt kaikki lantionpohjanlihaksia harjoituttaan!! Itelläni paikat tosi löysät synnytyksen jälkeen, seksi ei tuntunu miltään ym. Ostin geisha-kuulat, aluks ne ei pysyny sisällä lainkaan, nyt jo vähän paremmin ja eilen ekaa kertaa seksikin sujui jo hieman paremmin... =) Joten kuulien ostoon!!

Mistä ostit kuulat ja minkä merkkiset? Oliko kalliit? Onks niissä käyttöohjeet mukana? :ashamed:

Ap:lle lohdutukseksi; minulla on SYNNYTTÄMÄTÖN ystävä jolla putosi kesken jumpan tamppooni housun lahkeesta... :D

Ja asiaan liittyen; muistan että mulla ekan synnytyksen jälkee tuli vuosia "emätinpieruja" intimissä tilanteessa :ashamed: Sitten ne ykskaks loppuivat. Ja toisen jälkeen ei moista ilmiötä ole ollut?!

Googleta geishakuulat tai lantionpohjanlihakset, löytyy varman useampiakin jotka näitä myyvät, itse ostin vaippala.com:sta, hinta oli muistaakseni reilu ?20.

Niin ja kokonaan ne sinne sisuksiin työnnetään, siis molemmat pallot eikä vain toista. Käyttöohjeet pitäisi paketissa olla mutta myös tuolta googlesta ne löytyy kyllä..tai ei kai siinä sen kummempaa ole kuin että tarvittaessa liukastat niitä jollain (tuolta vaippalasta laittoivat mukaan näytepakkauksen liukastetta, lisäksi olen käyttänyt sitä äippäpaketin liukkaria) ja hygieniahan on ihan kaiken ja o ettei tule tulehduksia. Olen pessyt nuo pallerot ennen ja jälkeen käytön lämpöisellä vedellä ja aina välillä jollain miedolla pesuaineella.

Äläkä tosiaan säikähdä vaikkei ne aluksi sisällä pysykään....alkuun kannattaakin käyttää niitä ihan makuulla ollessaan jos ei muuten saa niitä pysymään, kyllä se siitä sitten pikkuhiljaa alkaa onnistumaan =)

Yhteistyössä