löysä vatsanahka...(ikuisuuskysymys varmaan)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
raskauden peruja siis...lyhyestä virsi kaunis. Minulla ei ole raskausarpia, ei minkään laisia merkkejä siitä että olisin parisen kuukautta sitten pyöräyttänyt lapsen. Paitsi. Maha on hassu, tiedätte varmaan, löysä.
Olen muuten tooosi hoikassa kunnossa mutta maha on sellanen kumma, ei roikkuva mut mahan nahka on sellasta löllöä, pehmeää nahkaa. Ei sinänsä näy ollenkaan mut häiritsee itseäni kun se hyppiessä höllyy..ihan varmaan tiiätte mistä puhun.
Ja kysymykseni ei koskekaan miten sen saa kiinteytymään, treenamalla joo, mut miten ? Millaisia liikkeitä olisi tehokas tehdä ? en tiedä kuntoilusta mitään, esim millaiset liikeet/harjoitukset treenavat pakaroita, mitkä reisiä, ja mitkä mahaa. Kun kuulin ettei vatsalihasliikeet sinänsä tee muuta ku tuo lihaksia esille, ei kiinteytä nahkaa. Eli onko kellään vinkkejä, kenties hyväksi havaittuja liikesarjoja mitä voisin tässä arjen keskellä tehdä...????? Kiitos.

Ai jaa kyllä mulla on ajan kanssa ihan vatsalihastreenillä ja pilateksella palautunut, siis vuoden sisään tarkoitan. Ja kolmas ihan nelikymppisenä. Treeniä vaan muu on seelitystä.

Kyllä se pilates auttaa, jos ei ole mitään vatsalihastreeniä tehnyt. Sitten kun on kropan treenannut kuntoon, ja vielä on löysää niin voi sitä "kirurgin veistä" harkita.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä se pilates auttaa, jos ei ole mitään vatsalihastreeniä tehnyt. Sitten kun on kropan treenannut kuntoon, ja vielä on löysää niin voi sitä "kirurgin veistä" harkita.

ei miul oikeastaan löysää olekaan, vaan maha on ihan normaalin hoikan näkönen, tuntuu vaan hassulta ja sinne uppoaa sormi vaik ei sitä päälle päin näy..

Alkuperäinen kirjoittaja ZIKI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ei miul oikeastaan löysää olekaan, vaan maha on ihan normaalin hoikan näkönen, tuntuu vaan hassulta ja sinne uppoaa sormi vaik ei sitä päälle päin näy..

Siis treenaatko sä mitenkään vai et?

Yhteistyössä