Löysä emätin vaikka olen neitsyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luoonnonoikku?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luoonnonoikku?

Vieras
Tämä on nyt todella nolo ja varmasti erittäin outo kysymys, mutta asia vaivaa ja hävettää minua todella. En siis ole koskaan ollut yhdynnässä mutta epäilen että minulla on poikeuksellisen väljä emätin. Nyt kun seurustelu ja siis myös seksi voisi olla ajankohtaista, aloin kiinnittää huomiota siihen millainen alapääni on, aiemmin en sitä ollut juuri katsellut. Katsoin sitä siis peilillä ja emättimeni aukko näytti hyvin isolta, mitään immenkalvoakaan en nähnyt. Kokeilin sitten sormilla kuinka isolta emättimeni oikein tuntuu, tätä ennen en ollut ikinä käyttänyt edes tamponia saati työntänyt sisääni sormia tai muuta, joten alapääni ei ollut "tottunut" siihen että sinne työnnetään jotain. Sain kuitenkin 3 sormea menemään vaikka alapääni oli ihan kuivakin. Hävettää, mutta kokeilin sitten suunnilleen peniksen kokoisella esineellä ja kaiken järjen mukaanhan sen ei olisi pitänyt mahtua mutta se meni sisälleni aivan helposti, ei sattunut eikä tuntunut edes yhtään kiristävältä tai vaikealta
.
Olen ilmeisesti aivan poikkeuksellinen "luonnonoikku" kun saan kokemattomaan alapäähän menemään peniksen kokoisen esineen ilman että tuntuu missään? Useimmilla naisillahan se ensimmäinen seksikertakin sattuu todella paljon, tulee verta ja muutenkin on hankalaa. Olen myös kuullut ja lukenut että neitsyellä on esteenä paitsi immenkalvo myös emättimen tiukat lihakset, joten ihan helposti ei tuollainen iso esine tai useampi sormi kokemattomalla alapäähän mene. Minulla kuitenkin meni.

Onko minulla siis aivan poikkeuksellisen iso emättimen aukko ja kai itse emätinkin? Onko kenelläkään muulla kokemusta vastaavasta löysyydestä jo ennen seksikokemuksia? Tunnen itseni täysin eriliseksi verrattuna muihin naisiin. Tuskimpa koskaan tulen sitten seurustelemaankaan koska häpeän isoa alapäätäni. Olisiko minulle mitään apua emättimen pienennysleikkauksesta?

Itsekin olen kuullut niistä lantionpohjalihaksista mutta kai niiden nyt pitäisi aika kireät olla jos ei ole synnyttänytkään eikä edes ollut yhdynnässä. Kun kuitenkin olen kuullut että monilla on vielä ensimmäisen yhdynnänkin jälkeen niin tiukka emätin että sinne ei meinaa mahtua sisään. Ja eihän ne lantionpohjalihakset ihan heti tule vastaan, minulla on jo emättinen aukkokin sellainen "löllerö", onko sitä aukkoa mahdollista kirurgisesti korjata vastaamaan normaalia seksuaalisesti kokemattoman alapäätä?

Kannattaisiko ennemmin ensin testata miten paikat toimii käytännössä ennenkuin mietit leikkausta vaihtoehtona? Lopputuloksena saattaa olla oikeaa haittaa mm. tunnottomuudet ja muut enkä usko, että lääkärit noin (anteeksi vain) heppoisin perustein lähtevät muokkaamaan emättimen aukkoa. Joku kosmeettinen "haitta" tuolla alueella on niin pientä ja jos et tähänkään mennessä sinne ole kurkkaillut tai huomannut muutenkaan mitään haitallista, niin suosittelen rentoutumaan ja antamaan asian olla.

Kaikki neitsyet eivät ole samasta puusta veistettyjä, joillakin on kireät paikat joillakin vähän väljemmät, yksilökohtaista. Kaiken järjen mukaanhan se on ihan hyvä juttu jos et ole kireä kuin viulunkieli ja vältyt sattumisilta. Emätin on muutenkin sellainen kapistus, että kyllähän se yhdellä ja samalla naisella kiristyy tai vastaavasti venyy vaihtelevasti. Jos tai kun pääset ekaan kertaan niin saatat huomata, ettei se penis menekään jännittyneenä ihan niin helposti sisään kuin ajattelet.

Mitenkäs ne lihakset olisi kireät jos et ole niitä käyttänyt? Eihän ne lihakset käytöstä surkastu (esim. jos siis harrastaa vaikka seksiä), vaan päinvastoin vahvistuvat. Eli jos vaikka sekstatessa puristaa miehen penistä niillä lihaksilla niin ne saavat hieman jumppaa. Sinä aloittaja tuskin olet noita lihaksia koskaan edes käyttänyt.

Ihmiset ovat erilaisia, en ymmärrä miksi kukaan haluaisi väkisin tiukkaa emätintä niin että seksi sattuu. Itse olen aina ollut todella tiukka, aloittaessani seksin se sattui suurin piirtein puoli vuotta jonkin verran (ensimmäisellä kerralla todella paljon), eikä se ole mielestäni mikään tavoiteltava asia. Nykyäänkin pitää olla todella pitkä esileikki ennen kuin seksi onnistuu.

Välttämättä aloittajan emätin ei edes ole mitenkään outo, emättimen kuuluukin olla todella venyvä koska mitenkäs sieltä muuten saisi lapsen puskettua maailmaan. Emättimen aukko taas voi olla tiukka tai löysempi, voi olla se immenkalvo tai ei tapauksesta riippuen.

Haluaisin vain olla samanlainen kuin muutkin. Kun kuitenkin useimmilla se on aluksi niin tiukka ettei millään meinaa mahtua niin minulla jo mahtuu iso esine niin ettei tunnu missään, 2 sormea jos laitan niin ei tunnu edes puristusta. Jos alkaisin harrastaa seksiä niin sehän löystyisi niin ettei mies varmasti enää olisi minusta kiinnostunut kun en tunnu miltään. Ja ennenkaikkea koen vain olevani niin täysin erilainen muihin naisiin verrattuna. Kun eipä kellään muulla varmaan vastaavaa "ongelmaa" ole ollut. Tiedän että minun pitäisi olla tyytyväinen kun olen itseasiassa poikeuksellisen onnekas kun seksi tulisi olemaan jo ensimmäisellä kerralla helppoa, mutta en vain voi olla tyytyväinen koska koen olevani niin erilainen löysyyteni takia. Itse asiassa kadun hirveästi sitä että olen sinne edes mitään laittanut, halusin vain tietää olenko tosiaan niin löysä kuin epäilin.

Kuulostat ihan normaalin kokoiselta, tuon verran sinne menee sormia itse kullakin. Ongelmasi on se, että emättimesi tuntuu löysältä koska et ollut kiihottunut sitä testatessasi. Toisekseen sinulla voi olla heikot lihakset koska et ole niitä käyttänyt. Kyllä se siitä käytössä tiukentuu, mutta voit alkaa jo treenailla lihaksia niin tuntuu sitten seksikin paremmalta. En minä ainakaan muista että eka kerta olisi mitenkään sattunut...eiköhän nuo verta ja kipua-kokemukset ole aika harvinaisia...

Jatketaan nyt tätä vielä, olen siis täysin ahdistunut ja masentunut asian takia. En todellakaan haluaisi olla kummallisuus jolla on "kokenut" alapää vaikka ei ole harrastanut seksiä. Olen menossa niitä emättimen pienennyksiä tekevän lääkärin vastaanotolle mutta pelkään ettei alapäätäni saada vastaamaan normaalitilannetta. Löysin muuten netistä sellaisen jutun jossa sanottiiin kuinka voi testata tiukkuutensa ja sen mukaanhan minulla on väljempi alapää kuin monilla synnyttäneillä kun pystyn ihan helposti koukistamaan ja liikuttamaan sormea sisälläni! Onko kellään kokemusta emättimen pienennyksestä, muuttuiko alapää merkittävästi, entä muuttuiko sen ulkonäkö vai meneekö rahat hukkaan?

Minusta todella vaikuttaa siltä, että löysyys johtuu pelkästään käyttämättömyydestä ei mistään rakenteesta.

Et ole ollut lainkaan kiinnostunut alapäästäsi tähän päivään mennessä. Minä kiinnostuin omastani 11-vuotiaana. Itsetyydytys kuului päivittäisiin asioihin. Joskus yksin kotona ollessa, saatoin tyydyttää itseni moneen kertaan päivässä. Siinä ne lihakset saivat kuntoilua.

En tiedä, mitä liikuntaa harrastat, mutta kuvittele, että sinun pitäisi hypätä 1,3 metriä korkeutta. Onnistuuko heti? Minulta ei onnistu. Pitää osata tekniikkaa ja käyttää tiettyjä lihaksia, että pääsee riman yli.

Mutta jos löysyys johtuu käyttämättömyydestä niin silloihan neitsyellä pitäisi olla löysä ja esim. synnytttäneellä tiukka vaikka kaikki tietävät että asia on juuri toisinpäin. Päinvastoin, nettikeskustelutkin pursuavat juttuja joissa kerrotaan kuinka alapää oli ensimmäisen yhdynnän jälkeen vielä kauan niin kireä ettei sinne meinannut mahtua sisään. Olen saanut sen käsityksen että useimmilla nuorilla naisilla on tuo emättimen kireys ihan ongelma. Tietysti pitäisi olla iloinen kun minulla ei tätä lähes kaikkia kokemattomia kiusaavaa tiukkuutta ole mutta olisin mieluummin valmis kärsimään siitä kuin häpeämään löysyyttäni ja tuntemaan itseni epänaiselliseksi. Ja mistäs sitten johtuu se että niillä jotka ovat ennen ensimmäistä kertaa esimerkiksi työntäneet sormia sisäänsä (monethan eivät tosin saa sinne itse laitettua edes yhtä sormea) on ollut usein vähän helpompi eka kerta kuin niillä jotka eivät ole näin itseään venyttäneet? Olen lukenut monestakin paikasta mm. gynekologin sanomana että yleensä neitsyellä emättimeen mahtuu yksi sormi. Ja minä saan 3 ellen useampaakin. Tähän löysyyteen liittyy myös todella häpeällinen vaiva, välillä kun esim. istun emättimestäni pääsee ilmaa ja kuuluu noloja ääniä.

Löysyys ei johdu käyttämättömyydestä, vaan lantionpohjalihaksista. Seksi ei ole ainoa lp-lihasten treenaamisen tapa.

Emätinkin on erilainen eri naisilla...se että sinä saat kolmekin sormea ihan hyvin sisään, ei tarkoita automaattisesti, että olet löysä. ehkä osaat vain rentouttaa lantionpohjalihaksesi niin hyvin, että sormien sisäänvienti onnistuu noin.

Emätin ei ole "aina samankokoinen". Se on emättimen toimintaa että jos työnnät sormillasi seinämiä erilleen, ne menevät. Yhdyntä olisi aina aikamoisen kivuliasta, jos näin ei kävisi.

Koitapa, kun laitat sormen sisääsi, puristaa emättimen lihaksilla sormiasi. Jos onnistut tekemään tämän, olet löytänyt lantionpohjalihaksesi, jos et tai puristus tuntuu heikolta, aloita treenaaminen ennen mitään leikkauksia tai edes leikkauskonsultaatiota. Käy gynekologilla kysymässä onko emättimesi väljä ja pyydä häntä tukimaan lantionpohjalihaksesi.

Ei neitsyillä aina emätin ole tiukka. Näin on sanonut eräs gynekologi. Syy on lantionpohjalihaksissa.

Vaikuttaa siltä, että sinulla on tavallista väljempi immenkalvo, ja se on täysin normaalia. Ensimmäisessä yhdynnässä ei siis ole oletettavissa yhtä paljon tai ehkä ollenkaan kipua ja verenvuotoa. Ja sekin on täysin normaalia.

Ja emätin ei muuten todellakaan löysty seksin harrastamisesta sen enempää kuin suu löystyy syömisestä tai nenä hengittämisestä.

Jos nyt olet todella huolissasi asiasta, niin mene näyttämään gynekologille.

Sisääntyöntymisen helppous tai vaikeus riippuu monesta asiasta mm. immenkalvon kunnosta (voi hajota kokonaan/osittain ennen yhdyntääkin), liukkaudesta (jos ei ole kostunut, sormen työntäminen voi sattua, mutta samalla henkilöllä kunnolla himokkaana tilanne on ihan toisenlainen), rentoutuskyvystä jne.

Kannattaa myös huomata, että vaginan suu on itse asiassa aika tunnoton. Jos miehellä on normaalikokoinen penis (erektiossa n. 15 cm), niin et edes pysty työntämään sormiasi niin syvälle ja testaamaan, että mitä siellä tuntuu. Miehellä nimittäin vastaavasti herkin kohta on terskan takaosa, joten hänellehän se kiihotus tapahtuu syvemmällä vaginassa kuin ihan vaginan suulla!!!

Mahdatkohan olla henkisesti valmis yhdyntään? Et pohdi yhtään, että miten SINÄ nautit yhdynnästä, vaan olet vain huolissasi miehestä, että näytätkö hänen silmissään "löysältä". Parhaassa tapauksessa tulevalla miehelläsi on iso kalu, jonka hän saa työntymään sinuun ilman, että sinuun sattuu:)

En usko, että kukaan lääkärinarvoaan arvostava lähtisi leikkelemään alapäätäsi vain ulkonäkösyistä, kun et edes ole kokeillut, miltä seksi tuntuu. Mitä jos tutustuisit alapäähäsi KOSKETTELEMALLA eikä peilin välityksellä? Opettele ne kohdat, jotka tuntuvat hyvältä ja opeta ne miehellesikin, niin sen jälkeen voitte edetä pettingistä yhdyntään, kun olette kummatkin valmiit.

Mutta entäs emättimeni tunnottomuus, eikai sekään voi muusta kertoa kuin emättimen aukon löysyydestä ja varmasti myös itse emättimenkin suuresta koosta? Jos laitan yhden tai kaksi sormea, ei tunnu miltään, ei yhtään miltään, ei mitään puristusta, kolme sormea menee emättimeni aukosta ilman että tuntuu edes yhtään kireältä, vähän syvemmällä tuntuu ihan vähän puristusta mutta eipä juuri lainkaan sitäkään. Eipä se peniksen kokoinen esinekään paljon miltään tunnu, ei kiristä juuri ollenkaan. Ja kun en ole niitä sinne seksuaalisessa mielessä laittanut, vaan kokeillakseni emättimeni kokoa, ei emättimeni ole edes ollut normaalia kosteampi siinä tilanteessa. Ja tällöinhän pitäisi olla vaikeampi laittaa sinne ainakaan useampaa sormea, tai kuten joku vastasikin, yksikin voi sattua. Minulla ei kuitenkaan ollut mitään vaikeuksia saada sinne sitä esinettäkään, vaikkei emättimeni ollut siis mitenkään valmistautunut ottamaan sitä vastaan.

Jos laitan yhden tai kaksi sormea, ei tunnu miltään, ei yhtään miltään, ei mitään puristusta, kolme sormea menee emättimeni aukosta ilman että tuntuu edes yhtään kireältä, vähän syvemmällä tuntuu ihan vähän puristusta mutta eipä juuri lainkaan sitäkään.

No sitten rupeat treenaamaan niitä lantionpohjalihaksia. Käy ostamassa vaikka apteekista kuulat tarkoitusta varten tai jos et viitsi sitä tehdä, lue tuolla ylempänä oleva linkki, jossa on ohjeet apuvälineettömään treenaamiseen

Viimeksi muokattu:
No sitten rupeat treenaamaan niitä lantionpohjalihaksia. Käy ostamassa vaikka apteekista kuulat tarkoitusta varten tai jos et viitsi sitä tehdä, lue tuolla ylempänä oleva linkki, jossa on ohjeet apuvälineettömään treenaamiseen

Myös peesaan edellistä, eli jumppausta esim. kuulat apuna auttaa takuuvarmasti.
Itse aikoinani aloitin treenikuulien käytön jossain 17-18 paikkeilla. Seksiliikkeistäkin löytyy hyvät jatkuvaan käyttöön soveltuvat kuulat. Katso netistä vaikka "smartballs". Tsemppiä.

Viimeksi muokattu:
neitsyelle 3 sormea lämmittelemättä on tavallista väljempi mutta aivan normaali emättimen koko. ja kun kyseessä on emättimen suuaukko, jonka koko ei ole tärkeää miehelle, kun ei se penis siihen suulle jää niin älä huolehdi ettet miehelle tuntuisi hyvältä, enemmän merkitsee se miltä sieltä syvemmältä tunnut, ja sieltä tunnut tiukalta viimeistään kun kiihotut. ehkä sinulla vain on luonnostaan pehmeä ja joustava kudostyyppi (niin on muuten minullakin) joka aiheuttaa emättimen suun väljyyden. mutta kuten sanottu suuaukon koko ei ole olennaista seksissä, vaan ne lantionpohjalihakset, jotka ovat hieman syvemmällä ja jotka vastaavat naisen varsinaisesta tiukkuudesta, ne saattavat myös olla heikot ja niitähän voi treenata, kegel harjoituksilla. yhtä asiaa jäin miettimään, kun ilmeisesti myös immenkalvosi on rikkoontunut ja venynyt tuohon 3een sormeen niin onko mahdollista että olet kokenut seksuaalista hyväksikäyttöä lapsuudessa/nuoruudessa? tai sitten kyse on tosiaan ihan geneettisestä seikasta. tuli vain mieleen.

Pelko oman kehon outoudesta on osa aikuiseksi kasvamista. Vakuutan 99% vamuudella, että vaginasi on täysin normaali. Asiasta kannattaa käydä vielä keskustelemassa gynekologin kanssa. Sitä ennen muutama fakta:

On totta, että yhdynnän kokemattoman vaginan suu saattaa olla niin tiukka, ettei sinne mahdu sormea isompaa. Yleensä kysymys on kuitenkin siitä, että ko. nuori nainen jännittää/ ei edes yritä saada enempää sopimaan. Eikä tietysti ole tarviskaan. Sen sijaan emättimen sisusta on yhtä onttoa tilaa. Kykyä ja taitoa lihasten käyttämiseen kun ei juurikaan ole. Sisus täyttyy vasta vanhemmalla iällä, usein synnytysten ja jopa kaikenlaisten laskeumien myötä. Sitä ennen emättimen "täyttäminen" onnistuu vain kiihottumalla ja aktiivisella oman elimen käytöllä.

Ihan ensimmäiseksi sinun on opeteltava tuntemaan oma värkkisi positiivisesa hengessä. Olet aktiivisesti tunkenut itseesi kolme sormea. Varmaa on että sinne mahtuu enemmänkin, vaikka neitsyt oletkin. Sellaisena pysyt, kunnes olet yhdynnässä ja mahtuvien sormien määrä ei kerro tiukkuudestasi yhtään mitään. Ylipäätään ihmisen kokoa ja näköä arvioitaessa kaikki on kovin suhteellista.

Kuten jo joku ehdotti, ihan ensimmäiseksi sinun pitää ryhtyä nauttiman seksistä. Itsetyydytys on avain ongelmaan. Varsinaiset muut treenaamiset tms. voit unohtaa. Et voi tietää, mitä treenaat, jollet koskaan ole oppinut orgasmia ja tuntemaan, miltä mikin sisälläsi tuntuu. Ole kiitollinen, että sinun ei tarvitse pelätä kipua ja ahdistua yhdynnästä sen vuoksi. Tilanteesi on lopulta paljon parempi kuin monella muulla itsestään ahdistuneella nuorella naisella.

Toisin kuin täällä joku sanoin, vaginan suu on tuntoherkkä alue, emätin itsessään ei. Lopeta vaginan suun survominen ja keskity ylipäätään kiihottumiseen.

Ja vaginan leikkauksen voit unohtaa kokonaan. Nuoret naiset hankkivat itselleen järkyttäviä ongelmia leikkauttamalla itsensä ihan tietämättömyyttään. Ahneiden lääkäreiden toimenpide vastaa ympärileikkausta, joka johtaa merkittäviin yhdyntäkipuihin, tulehduksiin ja lopulta vaikeuksiin lasten hankinnassa. Ainoat leikkausta vaativat ongelmat vasta yhdyntää harkitsevien tai sitä kokeilleiden kohdalla ovat yleensä emättimen kaksiosaisuus tai erilaisten kokeilujen aiheuttamat repeämät ja niiden ompelu. Leikattavaa löytyy sitten paljon lisää, kun olet muutaman lapsen tehnyt. Ikävä kyllä.

Yhteistyössä