Lounas G

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
hyi helvetti!! Tuollaisella paskallako lapsesi kasvatat????

Eikö ole rahaa ruokaan vai mikä mättää??
Mä luotan siihen, että lapseni saa koulussa täysipainoisen lounaan. Mulle riittää tuo salaatti lounaaksi ihan hyvin. Päivällistä en ole vielä edes miettinyt, katsotaan sitten, kun töistä pääsen ja menen käymään kaupassa.

couscous+he-ma-pa+katkarapuja, lisäks siskon juhlista salaatteja ja kanan hävyttömiä..poika söi ruuan ketsupilla kuorrutettuna, minä salaatinkastikkeella :p

Perunaa vuoan pohjalle ja päälle kuullotettua sipulia, valkosipulia, sieniä, ananasta ja broileria+mausteita (mustapippuri, valkosipulimauste, suola), päälle perunasiivuja, ruokakermaa, juustoraastetta ja mausteet (välimeren yrtit, mustapippuri ja curry).

Lisukkeena tomaattia ja ruukkusalaattia.

Illalla varmaan samaa ruokaa salaatin kera (päivällisellä) ja iltapalaksi joko puuroa voisilmällä tai sitten monipuolinen salaatti.

Parsakaalia-kukkakaalia-porkkanaa -sekoitusta ja sen päälle tomaattimurskapohjainen lihapullakastike (ilman korppujauhoja ja vehnäjauhoja). Lapselle lisukkeena makaronia.

Tekaisin itselleni kunnon voileivän kahvin seuraksi. Kaupoilla menikin aikaa ja asioillakin käytiin muuallakin, laitan myöhemmin kunnon ruoan. Perunamuusi, keitetty parsakaali, itse tehdyt jauhelihapihvit ja salaatti. :p

Alkuperäinen kirjoittaja abc:
hauska :D
eikös ne keittiönoidan lapset ole jo täysi-ikäisiäkin
No, kuopuksen pitää odotella vielä marraskuuhun ennenkuin on täysi-ikäinen. Mutta hyvinpä tuo salaatti maistui hänellekin niin eilen päivällisen lisukkeena kuin tänä aamuna ennen kouluun lähtöä voileipien ja kahvin lisukkeena.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Kaali-porkkana-pähkinäsalaattia.

hyi helvetti!! Tuollaisella paskallako lapsesi kasvatat????

Eikö ole rahaa ruokaan vai mikä mättää??

Toivottavasti tämä oli vitsi.

Oheisesta ateriasta löytyy hiilareita, proteiineja ja hyvää rasvaa sekä vitamiineja, kuituja ja hivenaineita ihan eri malliin kuin nakeista ja muusista.

Yhteistyössä