Loukkaisiko jos pappi häissäsi antaisi sinulle kotiläksyksi luettavaksi....?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loukattu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä, mutta tiedän montakin pappia (niitäkin jotka eivät naispappeutta "hyväksy") jotka ovat sitä mieltä että kotona vastuu uskonnollisuudesta on naisen.

No heillä on aika erikoinen ajattelumalli. Tuo ajattelumalli on juuri se, että liperit kaulaan ukolle, mutta oikea vastuu asiasta naiselle. Vastuu ilman valtaa naiselle, valta ilman vastuuta miehelle.

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24038901:
Häh, miten niin tekee huomaamattaan asioita? Niinkuin autopilotillako? Miehillä ei tietysti tälläistä ominaisuutta ole, joten sitä tietysti sopii odottaa vaan naisilta...:confused:

No äh, en jaksa enempää vängätä, jos et tuosta nyt ymmärtänyt. Unohda.

[QUOTE="vieras";24038750]Jos haluaa kirkkohäät niin kai sitten uskoo raamatunlauseisiinkin ja sehän taas on uskovan elämän ohjenuora. Ei varmaan henkikirjoittaja olisi moista evästystä maistraatissa taakaksesi latonut.[/QUOTE]

PEESI.

(Rakkaus on) Minä olen pitkämielinen, (rakkaus on) minä olen lempeä; (rakkaus ei) en kadehdi, (ei) en kerskaa, (ei) en pöyhkeile, (ei) en käyttäydy sopimattomasti, (ei) en etsi (omaansa) omaani, (ei) en katkeroidu, (ei) en muistele (kärsimäänsä) kärimääni pahaa, (ei) en iloitse vääryydestä, vaan (iloitsee) iloitsen yhdessä totuuden kanssa; kaikki (se peittää) mimä peitän, kaikki (se uskoo) minä uskon, kaikki (se toivoo) minä toivon, kaikki (se kärsii) kärsin.

Mitä tai mikä on Rakkaus? Eikö se ole tavallaan sama kuin minä tai me.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä