Loukkaantuisitteko te vai onko tämä taas sitä että

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ei kuulu odottaa mitään.

Veljeni 6kk vauva oli meillä neljä päivää hoidossa heidän lomareissunsa ajan. Itselläni on neljä lasta, vanhin koulussa ja muut alle kouluikäisiä.

Pidin toki vauvaa mielelläni ja kaikki sujui hienosti ja mutkattomasti, mutta minua vähän loukkasi se, että vain hakivat lapsen eivätkä mitenkään muistaneet minua. Sentään aika pitkä hoitopätkä oli. Ajattelin siis, että jonkun tuliaisen saisin tms. Tai siis jotain.

Meillä lapset on tosi harvoi hoidossa, mutta aina muistan hoitajaa jotenkin. IHan muutaman tunnin hoidostakin annan viinipullon tms. Tietysti jos joku mummu hoitaa muutaman tunnin niin en anna mitään, mutta muille saati sentään neljästä päivästä.

Ja en mitään rahaa siis odottanut, mutta jotain "kiitoskukkaa".

No höh.. Oisin kyllä muistanu jos noin pitkän pätkän hoidossa. Meillä lapsi ollu pisimmillään vain yökylässä mummolassa niin ei olla kyllä mitenkään muistettu

No en nyt ehkä loukkaantuisi, mutta ihmettelisin, jos pelkkää sanallista kiitosta saisin. Olisi siis jotenkin "hyvien tapojen" mukaista tosiaan tuoda tuliainen tai vaikka tehdä vastapalvelus lastenhoidon merkeissä...?

no mä kerran loukkaannuin ku miehen siskon tyttö oli meil yönyli hoidossa ja ei edes kiitosta kuulunu. vaan tiuskimista sen tytön isältä... ja sen jälkeen on hoidot kans aina menny vituralleen joten ei oteta enää hoitoon. ja onneks meille molemmille on tullut lapset (mulle eka, heille toka) niin ne ei ronttaa niit tänne. thank god

Niin kyllä minusta on oikeus loukkaantua ja heiltä lastenhoidon saaminen on kuitenkin tosi kivenalla eivätkä ole ikinä pitäneet yhtä yötä kauempaa. Kerran tosin olen vain pyytänyt kahta yötä ja lapset oli tuolloin 5v ja 3v. Noin pienenä meidän lapset ei ole olleet kellään hoidossa vaan vasta 2vuotiaina ekoja kertoja ja tosi harvakseltaan muutenkin.

Ja nyt kun heillä itsellään on lapsi niin on melkein turha odottaa vastapalvelusta lastenhoidon merkeissä.

No ois jotain pientä edes voineet tuoda. Itse aina tuon yhdelle jos toiselle jotain, jos reissussa olen, niin tuollaisessa tapauksessa nyt ainakin. (Tosin en olis kyllä puolivuotiasta noin pitkäksi aikaa kelleen edes jättänyt...)

minä vein suht arvokkaan tuliaisen yhden päivän- ja yön kissanihoitajallekkin:) Luulis osaavan arvostaa jos joku luotettava henkilö on hoitanut rakastasi (oli sitten lapsi tai eläin) hyvin, että olet saanut hyvillä mielin lomailla.

no voi herra jumala.. veljes lapsi oli teillä hoidos ja sun pitäis saada lahjoja jne...
mitä ihmettä?? eri asia jonku naapurin lapsi...... ja tän kaksplus mammat on mitä on

Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassyput:
Ei kuulu asiaan mutta... 6kk ikäinen neljä vuorokautta vanhemmistaan erossa? Miten joku pystyy?

Ei taida niille vanhemmille pukata sitä synnytyksen jälkeistä masennusta.

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei. En kuitenkaan tajua.

Tai sitten on jo masennusta, kun sitä pitää lähtee lievittämään noin pitkäksi ajaksi.
Ja ap loukkaantuu ihan syystä, olisi nyt jotenkin voineet muistaa, sentään neljä päivää hoittanut lasta!

No en ymmärrä, että loukkaannutaan jonkun helvetin MATERIAN PUUTTUMISEN takia. Ymmärtäisin, että jos ei toinen sanoisi edes sydämestään KIITOSTA, niin sitten,mutta että kaikki olis ollut OK jos ois vienyt vaikka jonkun savikipon made on china.

Yhteistyössä