Loukkaantuisitteko tässä tilanteessa (naispuolisen ystäväni kokemus miesvaltaisella alalla)

• Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Eräs siivooja meidän tissikuvia yritti saada pois. tulos oli että siivoja lähti tissikuvat jäi :D
Oi että! Ihanaa. Nyt voitte olla siellä miehet keskenään ja uskotella toisillenne, että kaikki on heteroita. Tai ainakin viestiä tissin kuvilla, ettei kukaan vaan ole yhtään homoseksuaali.
:LOL: :LOL: :LOL: Niinpä, eihän raksamiehet, autonkorjaajat ym miestenmiesten joukossa ole yhtään homoa, tietenkään. mut sitten jokaikinen parturi, maskeeraaja ja lastentarhansetä on tietysti homo!!! :LOL: :LOL:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebsi:
Enkä minä usko että niillä työpaikoilla joilla naiskalentereita on, jokainen mies niistä välittäisi. Monelle ne varmaan vaan on siellä seinällä, kun on aina olleetkin.
Totta. Jollekin ne voivat tosin olla myös epämieluisa asia. Jos vaikka on uskovainen, ei ehkä koe oikeaksi, että niitä on työpaikalla eikä niitä voi olla näkemättä.

Jos jossain työpaikalla olisi musliminaisia töissä, en usko, että heppikuvia voitaisiin pitää näkyvillä. Enkä itsekään kokisi heppikuvia omalla työpaikallani ollenkaan kivoiksi, vaan ne vaivaannuttaisivat minua.

Tuli vain mieleen...
Meillä yks tyyppi pisti kaffikämpän seinälle muumi ja aku ankka kalenterit sen jälkeen, kun naiset oli valittanut tyttökalentereista. Laittoi vielä viestiä, että kun ne pikkuhousu kuvat häiritsi, niin haittaako sitten housuttomuus? :D

No enemmän mua häiritsee läheisen työmaan raksamiehet läheisen bubin terassilla tai läheisen kaupan kassalla kaljan kanssa, keskellä päivää. Kuin häiritsee se tieto että niissä parakeissa voi olla tissin kuvia seinillä.

ccc
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Eräs siivooja meidän tissikuvia yritti saada pois. tulos oli että siivoja lähti tissikuvat jäi :D
Oi että! Ihanaa. Nyt voitte olla siellä miehet keskenään ja uskotella toisillenne, että kaikki on heteroita. Tai ainakin viestiä tissin kuvilla, ettei kukaan vaan ole yhtään homoseksuaali.
Sulla on vissiin pikkasen vääristynyt kuva miesten seksuaalisuudesta. Miesten kiihottuminen ja seksuaalisuus pohjautuu useimmiten visuaalisiin kiihokkeisiin.
Onko pakko kiihottua töissä? Eikö pitäisi tehdä töitä?
Pitää sielläkin välillä runkulla käydä kun panettaa. :D

vieras
Ei ne kaikki mieht nyt ihan noin yksinkertasia ole että jatkuvasti pitäis olla tissit ja tussu mielessä että pysyy virkeenä, haloo, aikamoista toisen sukupuolen aliarvioimista. Ei mua loukkaa tuollainen mut pitäisin porukkaa vähän yksinkertaisena jos yleisissä tiloissa olis joku nähnyt vaivaa sisustaakseen tuollatavoin.

ccc
Alkuperäinen kirjoittaja ev:
Sulla on vissiin pikkasen vääristynyt kuva miesten seksuaalisuudesta. Miesten kiihottuminen ja seksuaalisuus pohjautuu useimmiten visuaalisiin kiihokkeisiin.
Onko pakko kiihottua töissä? Eikö pitäisi tehdä töitä?
Pitää sielläkin välillä runkulla käydä kun panettaa. :D
+ meillä on kaksi homoa töissä .

asenne
No kuten ap:n kaveri, en ole huomaavinanikaan. Sen sijaan muutama keski-ikäinen mies on kyllä nolostunut puolestani kun olen parakkiin astellut ja jopa ehdottanut toista kokouspaikkaa. Jos ei kuvia kestä, niin kyllä pysty työskentelemään alalla ollenkaan, ne kun ovat pienin kiusa kuitenkin. Ennemminkin loukkaavaa on jatkuva osaamisen ja taitojen ja jopa älykkyden arvostelu, sekä kokeilu jota nuorena työntekijänä (olipa sitten mies tai nainen) saa jatkuvasti sietää. Siihenkin pitää osata kuitenkin suhtautua vain huumorina ja "kasvatuksena", sillä kun sitä arvostusta ja kokemusta saa.

Keski-ikäisen äijänturilaan ehdotukseen pikkujouluesityksestä samanlaisessa asussa kuin kalenterin tytöllä, on paras vastata, että minä näyttäisin vain hyvältä, mutta sinun päälläsi se oli jo esitys.

niin
Alkuperäinen kirjoittaja keke:
raksalla kuuluu olla tyttökalentereja

mammoilla on poikakalentereja sitten
Päiväkodissa joillakin on poikakalentereita seinillä...siis pukuhuoneessa!! tosin vaan sellaisia tosi siistejä kuvia, että mies on vaan yläosattomissa..eräällä johtajallakin 55-vee tädillä oli pukuhuoneen kaapinsa ovessa kuva 20-vuotiaasta pojan koltiaisesta joka poseerasi vain farkut jalassa... todella monissa päiväkodissa oon nähny....siis olen tehnyt aikoinaan sijaisuuksia..

päiväkodissa töissä
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja keke:
raksalla kuuluu olla tyttökalentereja

mammoilla on poikakalentereja sitten
Päiväkodissa joillakin on poikakalentereita seinillä...siis pukuhuoneessa!! tosin vaan sellaisia tosi siistejä kuvia, että mies on vaan yläosattomissa..eräällä johtajallakin 55-vee tädillä oli pukuhuoneen kaapinsa ovessa kuva 20-vuotiaasta pojan koltiaisesta joka poseerasi vain farkut jalassa... todella monissa päiväkodissa oon nähny....siis olen tehnyt aikoinaan sijaisuuksia..
Meilläkin on, pukuhuoneen kaapeissa ja seinällä poikakalentereita, siis ihan silleen siistejä, ettei ole kyrvät kuitenkaan näkyvissä mutta ah, niin ihanan komeita öljyttyjä kolleja.

Kivahan niitä on välillä katsella :)

Yhteistyössä