loukkaantuisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ev

Vieras
miehesi on paikassa A, sinä lapsinenne paikassa B. lapset saa jäädä paikkaan B yökylään mutta miehesi ilmoittaa että haluaisi olla yksin, että voitko sinä jäädä paikkaan B yöksi lasten kanssa. eli, teillä mahis olla kaksin ilta, yö, aamu ja päivä mutta miehesi haluaakin olla yksin, olisiko se sinulle ok? olettaen että miehesi olisi jo päiviä ollut lasten kanssa suurimmalti osin yksin kun sinä olet ollut töissä.

tai asia toisinpäin. olisiko se teillä ok että toinen tahtoo olla yksin? ja tämä paikka B olisi kuitenkin tuttu ja kiva paikka kaikille olla.

Siis olisi ok että toinen tahtoo olla yksin, muttei se että se alkaisi ehdotella että mun on jäätävä johonkin. Jos haluaa olla yksin, niin järjestää itsensä sitten vaikkapa johonkin...johonkin, missä minä en silloin ole :D (Oletin että paikka A on joku oma koti, mökki, tms. ja vastasin nyt sen mukaan...)

olisihan tuo ok siltä osin että jos mies haluisi olla yksin niin olkoot,mutta ei se voi olettaa että jos ois alunperin sovittu johonkin lähdöstä ja lapsien hoitoon laitosta että mä jäisin sinne paikkaan b lapsien kanssa. todennäkösesti mies saisi olla paikassa a yksin, lapset paikassa b hoidossa ja minä paikassa c umpihumalassa :D

Mua kyllä oman sosiaalisen mieheni kohdalla epäilyttäis, ettei hän ole jäämässä yksin kotiin vaan siellä on joko miehiä tai/ja naisia. Jos mies olisi yksinäisyyttä ja hiljaisuutta rakastava, osaisin odottaa tuollaista kommenttia.

No jos mies on ollut monta päivää kotona lasten kanssa niin ihan ymmärrettävää että haluaa olla yksin. Ei mullakaan kestäis pää jos noista kullannupuista ei saisi hetkittäin hieman hengähdystaukoa. Tietysti homman pitää toimia myös toisinpäin, eli se työssäkäyväkin saa tasapuolisesti omaa aikaa.

Pitää tietenkin saada olla yksin ihan koko yö, se on kuin lomalla olisi kun ei tarvi katsoa jotakin koko ajan siinä vieressä, ehdottomasti anna olla yksin kun menet kotias niin meno on ihan erinlaista.

Yhteistyössä