Loukkaantuisitko

  • Viestiketjun aloittaja xxx
  • Ensimmäinen viesti
xxx
Tämmöinen äitienpäiväruno oli pojan kortissa, joka tehty päiväkodissa.

Sinusta kauhesti tykkään
siksi mä rutistan sua.
Eikä minua harmita yhtään jos sinä halisit mua.
 
ap
Kyse on 1v lapsesta, joka ei vielä puhu. Eli aikuiset ovat tuon kirjottaneet.
Lähinnä tarkoitan viimeistä lausetta.

Saan siitä semmosen kuvan et luulevat et meillä ei halailla. Mikä ei todellakaan pidä paikkansa.
 
hei toihan on söppö... mun tyttö kirjoitti kerran hänen "isäpuolen" isänpäivä korttiin näin... *olet sää ihan kiva vaikka välillä laitatkin mut hulluuden partaalle :LOL: tätä nauretaan edelleenkin joka isänpäivä
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kyse on 1v lapsesta, joka ei vielä puhu. Eli aikuiset ovat tuon kirjottaneet.
Lähinnä tarkoitan viimeistä lausetta.

Saan siitä semmosen kuvan et luulevat et meillä ei halailla. Mikä ei todellakaan pidä paikkansa.
Kaikkeen te kans tartutte! Eli sä sait ilmeisesti elämäsi ensimmäisen tai korkeintaan toisen äitienpäiväkortin ja vedit herneen nenään sen sanamuodosta?

Aika vahvasti epäilen, ettei tuolla ole ajateltu mitään negatiivista. Se on vain mukava onnitteluruno joka rimmaa kivasti. Ei kaikkea pidä analysoida puhki, joskus täytyy osata ja ymmärtää vain nauttia.
 
vieras
Taitaa todella olla niin, että ap:n omaatuntoa kolkuttaa. Halippa tästä eteenpäin enemmän lastasi. Ei tuota viimeistä lausetta muuten voi niin ymmärtää, kuin ap sen ottaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri Ruurikintytär:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Saan siitä semmosen kuvan et luulevat et meillä ei halailla. Mikä ei todellakaan pidä paikkansa.
Ihanko tosissasi luulet, että päiväkodin väki äitienpäivakortin välityksellä pyrkii ojentamaan epäkohdassa? :headwall:
Ja minä luulen lisäksi, että ihan jokaisen sen päiväkodin lapsen kortissa on toi sama värssy? Eli onko nyt tiedossa kokonainen päiväkodillinen äitejä, jotka ottivat sen vtuiluna? :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja No ei kai:
Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri Ruurikintytär:
Alkuperäinen kirjoittaja No ei kai:
Tuota laulamme perhekerhossa melkein joka kerta. Tuttu juttu.
Miten se menee kokonaan? Minusta tuo on tosi suloinen :).
Sinusta kauheesti tykkään, siksi mä rutistan sua. Eikä mua harmittais yhtään, jos sinä halisit mua. :D
Ai se oli kokonaan siinä :D
 
öh
En mä kyllä yhtään ottanut sitä noin kuin sinä ap. Tulee tuosta runosta mieleen se, että lapsi haluaa halata onnitellakseen ja koska hän tykkää sinusta niin paljon, ei pistä yhtään pahakseen sitä, että sinäkin halaisit häntä takaisin. Tuskinpa niilla päiväkodin tädeillä tuon kummempaa ajatusta siinä on ollut. Söpö runo, jonka tarkoitus olisi ollut hyvän mielen tuottaminen.

Miksi joka asiassa pitää nähdä jotain piiloveetuilua?
 
No ei kai
Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri Ruurikintytär:
Alkuperäinen kirjoittaja No ei kai:
Alkuperäinen kirjoittaja Inkeri Ruurikintytär:
Alkuperäinen kirjoittaja No ei kai:
Tuota laulamme perhekerhossa melkein joka kerta. Tuttu juttu.
Miten se menee kokonaan? Minusta tuo on tosi suloinen :).
Sinusta kauheesti tykkään, siksi mä rutistan sua. Eikä mua harmittais yhtään, jos sinä halisit mua. :D
Ai se oli kokonaan siinä :D
Juu, lyhyestä virsi kaunis. :)

 

Yhteistyössä