Loukkaantuisitko tästä miehellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riinukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mä huolestuisin. Varsinkin tuo lause, että seuraavalla kerralla en ole yhtä kiltti... Kuulostaa siltä, että edellisissä juhlissa vielä pidättäydyttiin pahimmasta, mutta seuraavalla kerralla sitten... Ottaisin kyllä puheeksi silläkin uhalla, että saisin satikutia siitä postien lukemisesta.

Kyse saattaa olla myös jostakin ajanviettepelistä jossa mies on ollu vaikka naisia kohtaan kiltti ja siks esim miehet on sen hävinny ja siitä on sit saanu vaikka kuulla ja nyt heitti et se ei enää toistu.

ei aina kaikki ole heti sitä hiton pettämistä kuitenka.

Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Kyllä mä vetäisin palkokasvit nenuun ihan jo sen takia, että mieheni ei ole muutenkaan flirttailevaa sorttia.

Sinuna nostaisin kissan pöydälle ja keskustelisin asiasta.

Mäkin tarkoitin tuon mun kommentin juuri sillä tavalla, että koska mun mies ei todellakaan ole mitään flirttityyppiä, niin loukkaantuisin tuosta kyllä ja epäilisin siinä olevan kyseessä jonkin muun kuin Monopolin...

No riippuu ihan miehestä. Jos olisi minun mieheni kyseessä niin todennäköisesti kyse olisi jostain naispuolisesta kaverista jota on auttanut jossain nolossa tai hassussa tilanteessa ja vihjaa että toisella kertaa sattaisi paljastaa tämän muillekin. Sinun miestäsi taas en tunne. Tunnetko naista jolle viesti oli lähetetty? Kai siitäkin voi jotain päätellä.

Minusta tuossa tarinassa pahinta on se että tietoisesti luet miehesi yksityisiä viestejä.

Yhteistyössä