R
Riinukka
Vieras
Luin siis miehen postilaatikon viestejä Facebookissa. (Tiedän väärin!!) Mies oli kirjoittanut naispuoliselle työkaverilleen viestin jossa mies kertoi,että työporukan viimeisimmät juhlat olivat tosi kivat ja ettei jaksa odottaa seuraavaa yhteistä ryyppyjuhlaa. Ja jotain muuta mitä en muista...Sitten lopussa luki jtn, että "lupaan, että en ole seuraavalla kerralla yhtä kiltti". Tuon lauseen lopussa oli vielä silmää iskevä hymiö.
Mitä tuosta nyt sitten pitäisi ajatella? Onkohan se vain joku vitsi vai mitä tuo viimeinen lause meinaa, oli minusta jotenkin flirttailevasti kirjoitettu.
Tämä oli myöskin ensimmäinen kerta, kun luin mieheni viestejä. Mies on alkanut viihtymään facebookissa todella ahkerasti ja olen huomannut muutenkin hänen kirjoittelevan em. henkilön kanssa paljon.
Olenko mä nyt ihan vainoharhainen? :/
Mitä tuosta nyt sitten pitäisi ajatella? Onkohan se vain joku vitsi vai mitä tuo viimeinen lause meinaa, oli minusta jotenkin flirttailevasti kirjoitettu.
Tämä oli myöskin ensimmäinen kerta, kun luin mieheni viestejä. Mies on alkanut viihtymään facebookissa todella ahkerasti ja olen huomannut muutenkin hänen kirjoittelevan em. henkilön kanssa paljon.
Olenko mä nyt ihan vainoharhainen? :/