Loukkaantuisitko tästä miehellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Riinukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Riinukka

Vieras
Luin siis miehen postilaatikon viestejä Facebookissa. (Tiedän väärin!!) Mies oli kirjoittanut naispuoliselle työkaverilleen viestin jossa mies kertoi,että työporukan viimeisimmät juhlat olivat tosi kivat ja ettei jaksa odottaa seuraavaa yhteistä ryyppyjuhlaa. Ja jotain muuta mitä en muista...Sitten lopussa luki jtn, että "lupaan, että en ole seuraavalla kerralla yhtä kiltti". Tuon lauseen lopussa oli vielä silmää iskevä hymiö.

Mitä tuosta nyt sitten pitäisi ajatella? Onkohan se vain joku vitsi vai mitä tuo viimeinen lause meinaa, oli minusta jotenkin flirttailevasti kirjoitettu.

Tämä oli myöskin ensimmäinen kerta, kun luin mieheni viestejä. Mies on alkanut viihtymään facebookissa todella ahkerasti ja olen huomannut muutenkin hänen kirjoittelevan em. henkilön kanssa paljon.

Olenko mä nyt ihan vainoharhainen? :/

Ja en todellakaan kehtaa sanoa miehelleni mitään. Koska luin hänen viestejä. Mieheni on aina ollut pettämistä vastaan todella suurissa määrin. Halveksii kaikkia kavereitaankin jotka pettävät yms. Mutta voihan sitä puhua mitä haluaa.. Tiedä sitten mitä oikeasti ajattelee tai tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja en todellakaan kehtaa sanoa miehelleni mitään. Koska luin hänen viestejä. Mieheni on aina ollut pettämistä vastaan todella suurissa määrin. Halveksii kaikkia kavereitaankin jotka pettävät yms. Mutta voihan sitä puhua mitä haluaa.. Tiedä sitten mitä oikeasti ajattelee tai tekee.

EI piruja seinille, mutta mustasukkaisia ja paheksuvia saattaa monet pettäjät ollakin...

No joo, voi olla pelkkä vitsi vaan, mutta jos kovin on alkanut tämän henkilön kanssa muutenkin viestiä ja viihtyä niin huolestuisin ja pitäisin silmällä, se miten niin onkin sitten hankalampi...

sinuna kertoisin miehelle, että olin tuhma ja luin hänen viestejään ja olen huolestunut. Ennen kun hänen systeeminsä menee pidemmälle! Vielä pahin on vältettävissä. Olisi varmaan juttelun paikka, onko suhteessanne kaikki kunnossa. Pitäis pystyä selvittämään, tää on vakava asia. Jos suhtautuu vakavasti parisuhteeseen. Ite siis loukkaantuisin ja toimisin näin vaikka monet pitää toimintaa aivan lammasmaisena...

Mä huolestuisin. Varsinkin tuo lause, että seuraavalla kerralla en ole yhtä kiltti... Kuulostaa siltä, että edellisissä juhlissa vielä pidättäydyttiin pahimmasta, mutta seuraavalla kerralla sitten... Ottaisin kyllä puheeksi silläkin uhalla, että saisin satikutia siitä postien lukemisesta.

Yhteistyössä