Loukkaantuisitko, jos tulisin häihisi...

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
mamma
eihän sitä kukaan nää siitä mekosta kuin paljon se on maksanu, jos hyvältä näyttää ja sä tunnet siinä olos mukavaks, niin mitä se muille kuuluu paljonko se on maksanu!
 
kinuski
En loukkaantuisi ikinä kenenkään vaatetuksesta. Jos ihminen on mulle tärkeä, ihan sama tulisiko se häihini vaikka verrkkareissa, pääasia että tulisi. Mä en meidän häissä edes kiinnittänyt huomiota mitä kenelläkin on päällä...
 
Tuskin sitä hintaa kukaan kysyy. Omissa häissä oli tänä kesänä varmaan useammallakin sellasia henkkamaukan 20 euron kolttuja, miehillä teepparia puvun takin alla, kravaatteja vain harvalla, lapsilla perusvaatteita yms. Mutta meillä olikin asu melko vapaa ja tilanteessa tärkeintä läsnäolo. Onhan niitä sellaisiakin morsiamia, jotka vetää herneet nenään kun kaikki ei ole omissa häissä ihan vimpan päälle. Mutta itse menisin ihan hyvillä mielin.
 
vieras
Jos viihdyt itse mekossasi, se on hyvä mekko.

Jos en huomannut laittaa kutsuun merkintää, että alle 250 euron koltussa ei ole juhliin asiaa (kyllä, hintalaput ja kuitit tarkistetaan ovella) niin mekon hinnalla ei ole mitään merkitystä :saint:.
 
ap
No kyllä siitä mekosta näkee, ettei se kovin kallis ole... Mun äiti kun on sitä mieltä ettei niin halvassa "rytkyssä" voi mennä, mutta ei mulle mene muukaan päälle. Oon raskaana eikä täällä myydä mitään äitiysmekkoja.
 
No kyllä voit mennä ja varsinki ku oot raskaana niin kukaan ei aattele mitään siitä että millanen mekko sulla on päällä.

Mua häiritsee vaan jos verkkareissa menee juhliin, siis esim hautajaisiin tai häihin tms.
 
vieras
Raskaus on tarpeeksi hyvä syy!
On ihan älyttömän vaikee löytää "parempaa", kun valikoimat on mitä on..
Ellei sitten halua maksaa maltaita.

Juu ja tämä ei ole piruilua en vaan osaa sanoa paremmin mitä tarkoitan.
 
tämmönen mielipide
Mun häihin voi tulla farkuissa ja se on jopa suotavaa. Mitä vähemmän vieras on joutunut vaatteestaan pulittamaan, sitä parempi. :) Mustaa tai valkoista asua en hyväksy enkä minihametta. Mies ei saa olla pukeutuneena kilttiin. Kansallispukuja häissäni ei käytetä eikä kaapua (islam).
 
eiköhän
kunhan tulee jossai siistissä mielellään. farkutkin on siistit.. miksei siis alesta ostettu trikoomekko jos on nätti vartalo :D ja oikea hinta alennusta ennen sen 75 eur väh :D ei ny... jos vieras itse viihtyy ja on yleisilmeeltään siistit.
 

Yhteistyössä