Loukkaantuisitko jos joku ystävä/sisar juoruilis sun sairauksista muille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karo

Vieras
Eli tilanne tämä:

Sairastuin krooniseen suolisto sairauteen(cu),kun sain tietää tästä kerroin siskolleni asiasta,oletin että hän tajuais etten ehkä halua kaikkien tietävän. No nyt saan vähän väliä kuulla kuinka hän on pohtinu ystävien(mä en näitä tunne,tiedän vaan) kanssa mun sairautta ja mitä se ja se on sanonu.. Musta tää on vähän inhottavaa koska mä haluaisin että mulle oudommat ihmiset pitää mua minuna eikä vaan sairaana. lisäks loukkaa se että kun kerron jotain kuulee siitä koko kylä.

Sairastuminen jo itsestään oli kova paikka niin henkisesti ku fyysisesti,miten kertoa siis myös siskolle etten halua että sairauttani pohditaan joka välissä?

Itse en loukkaantuisi, mitäpä noista sairauksista mitä mullakin on ollut salaamaan. Mutta ymmärrän kyllä ihmisiä jotka eivät halua olla sairauksien kanssa yhtä avoimia. Ikävä tilanne sulla jos haluat pitää asiat pienessä piirissä ja sitten joku juoruaa kaikille :(

Alkuperäinen kirjoittaja Arew:
Loukkaantuisin. Juuri siksi en yleensä kerrokaan sairauksistani tai vaivoistani sukulaisille.

Mäkin olin pitkään hiljaa,mutta ilmihän se tuli kun vessassa piti käydä 20kertaa päivässä ja loppujen lopuks oltiin sairaalassa lääkityksessä. Mutta nyt ku elän normaalia elämää(toki lääkitys päällä koko ajan) niin en haluais että asiaa joka päivä pohditaan..

Yhteistyössä