V
vieras
Vieras
En todellakaan sanonut asiaa pahalla scarletille, minun lapsistani on usein kommentoitu samaan tapaan. Ovat saaneet piirteitä minulta ja isältään ja yhdellä lapsistani on samanlaiset kulmakarvat kuin minulla ja olen kuullut sen useamman kerran, mutta en koskaan ole ajatellut, että se olisi sanottu sen takia, että minun kulmakarvani ovat rumat tms. Osaanpahan olla kommentoimatta enää ko. henkilön kirjoituksiin jos hän kuvittelee kaikkien kommenttejen olevan negatiivisia.