Loukkaannuin miehelle, löytyi naisen kuvia kännykästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joku roti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joku roti

Vieras
Miehen kännykän kuvagalleriasta löytyi työreissulla otettu kuvasarja (4 kuvaa) baarimikko-naisesta. Työreissun jälkeen mies kertoikin, että oli jutellut erään baarissa työskentelevän naisen kanssa, mutta enpä tiennyt että tuota naista oli pitänyt vielä valokuvatakin ja juttua ilmeisesti riitti koska nainen sattui olemaan kotoisin samalta suunnalta (eivät tosin tunteneet entuudestaan). Mitään erityistä ei siis tapahtunut tuon juttelun lisäksi, mutta vedin herneet nenään, koska en tajua MIKSI naimisissa olevan miehen pitää ottaa vielä kuvia vieraasta naisesta?! Juttelemisen tajuan, jos homma on viatonta rupattelua, mutta tuota kuvien ottamista en.

Mies ei selittänyt, muuta kuin että myönsi naisen olevan kaunis ja että voihan sitä nyt kuvailla eri kohteita jos huvittaa... Mua niin ärsyttää, että se ei osaa ajatella kuinka tuollainen saattaa vaikka loukata mua, hänen vaimoaan. En mäkään jotain hyvännäköistä miestä ala heti kuvia ottamaan! Oonko mä tässä nyt turhasta suuttunu vai onko mulla oikeus vaatia, että se mitä mies ei tekisi mun läsnäollessa, ei sitä tarvi tehdä myöskään silloin kun en ole paikalla. Sillä tuskin hän olis kuvia ottanut jos mä olisin ollut reissulla mukana. Auttakaa, miten saan miehen tajuamaan mun pointin tässä asiassa, hän kun ei tunnu näkevän asiassa mitään omituista.

[QUOTE="vieras";22106521]Miehet haluavat vaan joskus katsoa kauniita naisia. Sinä et ole kaunis.[/QUOTE]

Onko se VAAN katsomista jos ottaa myös kuvia??? Ja hienoa että sulla on taito arvioida toisten ulkonäköä pelkän tekstin perusteella.

[QUOTE="kuula";22106547]Siis menitkö sä kopeloimaan miehen kännykkää? Mun mielestä se on pahempi asia kuin se kuva.[/QUOTE]

Mulla oli ihan lupa katsoa niitä kännyn kuvagallerian kuvia, sielä oli myös kuvia meidän pojasta ja sitten tuli vastaan nää naisen kuvat :(

NO mitä sitte.
Juuri tälläisien asioiden takia avioliitto on vankila. On varmaan punssipäissään napsinu pari kuvaa, mitä sitten.
Jos niillä on vaik yhteinen tuttu tai joku jota varten oli ne kuvat ottanu.

nojoo kyllä minäki loukkaantuisin. ja siinä ei oo mitää väärää, palstalaisten mielestä avioliitossa saa tehdä mitä vaan haluaa kunhan ei petä ihan oikein sängyssä. niin, ja en tarkoittanut että kuvien ottaminen ois sitä pettämistä, mutta TODELLAKIN SAA LOUKKAANTUA TUOMMOISESTA

Pakotat vain miehen pitämään sellaisia sokeiden mustia laseja aina kodin ulkopuolella liikkuessaan.
Parisuhteessa on aina sääntönsä, ja sinä nyt vain luot tuollaisen säännön. Asia on sillä selvä, ja ratkaistu.

Täällä on kyl joitain ihan ihme tyyppejä!!! Miten ihmisistä tuleekin noin ilkeitä ja tyhmiä????? Avioliittoon ja muuhunkin parisuhteeseen kuuluu isestäänselvänä toisen kunnioitus, eikä se kyl oo mitään kunnioittamista jos pitää vieraiden naisten/miesten kuvia pitää mukana, on ne sitte puhelimessa tai lompakossa. Eikä tarvii saivarrella tässä vaiheessa siitä miten toisen puhelimeen ei saa katsoa..

Mun mielestä on tosi outoa jos pidetään kovasti salaisuuksia, omalta puolisolta! Kyllä mä pystyn miehelle sanomaan jos joku mies (tai nainen) on kivan näköinen, miksi silti pitäis ottaa kuiva etenkään toiselta salassa???

Ihme porukkaa... Kyllä mäkin olisin vetäny rokat nessuun, ja varmasti asiasta puhuttais kunnes ymmärrettäis toisiamme...

no olisin todellaki suuttunu. Miehes ei tosiaankaan ois kuvaillut naista jos oisit vieressä ollut. Se on aika hyvä nyrkkisääntö et se mikä pitää salata tai tehdä salassa, ei oo reilua toista kohtaan.

no olisin todellaki suuttunu. Miehes ei tosiaankaan ois kuvaillut naista jos oisit vieressä ollut. Se on aika hyvä nyrkkisääntö et se mikä pitää salata tai tehdä salassa, ei oo reilua toista kohtaan.

Veit sanat suustani!

Kyllä muuttuis käsitykset miehestä, jos noin tekis. Minusta tuo on törkeä temppu. Mitä ihmettä ukkos noilla kuvilla tekee, katselee ja tumputtaa, vai? :O

[QUOTE="kuula";22106547]Siis menitkö sä kopeloimaan miehen kännykkää? Mun mielestä se on pahempi asia kuin se kuva.[/QUOTE]

Mitä pahaa siinä on? Kyllä me molemmat saamme katsoa toistemme käynnyköitä.

meillä kans on melkein samoin tapahtunut mutta meille löysin miehen puhelimesta viestin että anteetksi pyynnön joltain naiselta sanoo ettei mitään tapahtunut mutta en usko jotain on tapahtunut sen naisen kanssa vieläkin viestittelevät vaikka tiedän asiasta mieheni ei ymmärrä että loukkaa minua pitämällä yhteyttä sen naisen kanssa edelleen. Mies muuttui kyseisen illan jälkeen ja luulen että on rakastunut ja nyt pohtiin miten jättää meidät tytön kanssa. ikävintä tässä on että tämä kaikki tapahtui meidän yhteisten ystävien avustuksella he toivat sen naisen meidän mökille jos mieheni oli kanssa.
En usko että me tästä selvitään vaikka niin toivoisinkin. meillä kanssa oli lupa katsoa känny vaikka jo ennen katsomista huomaisin että jotain oli vialla että hän oli tehnyt jotain.
Kysynkin että eikö avioliitto ole kunnioituksen arvoinen että jos mies näyttää vihreää valoa onko sinkkunaisten pakko lähteä juttuun mukaan eikö he kunnioita edes sitä vaimoa ja pientä lasta jotka ovat kotona meidän jutussa nainen tiesi varmasti minusta ja tytöstäni jumalauta nainen on jopa yli 40 eikä mikään järkeä päässsä
en kestä enää .....

Voihan nyt....mun miehen pitää sitten kyllä suuttua oikein kunnolla sillä mä olen ottanut myös vieraasta miehestä kuvan jonka kanssa olen muutaman sanan vaihtanutkin....Mun mies ei ole koskaan sitä miestä tavannut ja minäkin vain ohimennen....hänen vaimonsa kanssa olin syömässä vaakahuoneella ja hän tuli vaimoaan hakemaan....voivoi mun kanssani, mitä mä nyt teen????

Yhteistyössä