J
Joku roti
Vieras
Miehen kännykän kuvagalleriasta löytyi työreissulla otettu kuvasarja (4 kuvaa) baarimikko-naisesta. Työreissun jälkeen mies kertoikin, että oli jutellut erään baarissa työskentelevän naisen kanssa, mutta enpä tiennyt että tuota naista oli pitänyt vielä valokuvatakin ja juttua ilmeisesti riitti koska nainen sattui olemaan kotoisin samalta suunnalta (eivät tosin tunteneet entuudestaan). Mitään erityistä ei siis tapahtunut tuon juttelun lisäksi, mutta vedin herneet nenään, koska en tajua MIKSI naimisissa olevan miehen pitää ottaa vielä kuvia vieraasta naisesta?! Juttelemisen tajuan, jos homma on viatonta rupattelua, mutta tuota kuvien ottamista en.
Mies ei selittänyt, muuta kuin että myönsi naisen olevan kaunis ja että voihan sitä nyt kuvailla eri kohteita jos huvittaa... Mua niin ärsyttää, että se ei osaa ajatella kuinka tuollainen saattaa vaikka loukata mua, hänen vaimoaan. En mäkään jotain hyvännäköistä miestä ala heti kuvia ottamaan! Oonko mä tässä nyt turhasta suuttunu vai onko mulla oikeus vaatia, että se mitä mies ei tekisi mun läsnäollessa, ei sitä tarvi tehdä myöskään silloin kun en ole paikalla. Sillä tuskin hän olis kuvia ottanut jos mä olisin ollut reissulla mukana. Auttakaa, miten saan miehen tajuamaan mun pointin tässä asiassa, hän kun ei tunnu näkevän asiassa mitään omituista.
Mies ei selittänyt, muuta kuin että myönsi naisen olevan kaunis ja että voihan sitä nyt kuvailla eri kohteita jos huvittaa... Mua niin ärsyttää, että se ei osaa ajatella kuinka tuollainen saattaa vaikka loukata mua, hänen vaimoaan. En mäkään jotain hyvännäköistä miestä ala heti kuvia ottamaan! Oonko mä tässä nyt turhasta suuttunu vai onko mulla oikeus vaatia, että se mitä mies ei tekisi mun läsnäollessa, ei sitä tarvi tehdä myöskään silloin kun en ole paikalla. Sillä tuskin hän olis kuvia ottanut jos mä olisin ollut reissulla mukana. Auttakaa, miten saan miehen tajuamaan mun pointin tässä asiassa, hän kun ei tunnu näkevän asiassa mitään omituista.