Lorahteleva valkovuoto, rv 16+0

• Viestiketjun aloittaja tsippitsii
  • Ensimmäinen viesti
tsippitsii
Aamulla alkoi oikein kunnolla lorahdella valkovuotoa, piti oikein pikkuhousunsuoja laittaa. Onkohan ihan normaalia? Kiva kun tällainen aina tapahtuu sunnuntaina niin ei voi neuvolaan soittaa...

Eli asiasta jotain tietävät, apuva?

Inhottavaa, mutta ihan normaalia... :/

OT: Joku kysyi minulta että eikö oo kivaa nyt kun ei tarvitse kärsiä menkoista (mulla olleet aina tosi inhottavat, kipeä jo monta päivää ennen, ja menkkojen kesto aina 7 pvää..). Menkkojen aikaan suojaa tarvitsee pitää sen viikon kuukaudesta, mutta raskaana jatkuvasti ja koko ajan tulee ällö olo kun valkovuoto ei vaan lopu. Käskin päätellä itse, kumpi on kamalampaa..

Itse luulin vuotavani lapsivettä koska vesimäinen vuoto oli niin runsasta, sitä holahteli housut märiksi. Itkin jo keskenmenonkin, koska raskausviikkoja niin vähän, että jos vesi olisi mennyt niin menoahan se olisi ollut. Mutta kyseessä oli streptokokki, joka aiheutti tuon vesimäisen vuodon. Se hoidettiin pois ja näin varmistettiin ettei lapsi saa sitä syntyessään..

mamamamama
mulla oli kans ihan kauheeta toi valkovuoto raskaudessa! Aamulla kun nousi sängystä seisomaan, niin lori, lori vaan! varmaan tuli koko yön satsit pöksyyn kun nousi makuulta pystyyn! pikkuhousunsuojaa jouduin käyttämään ja vaihtamaan kuin jotain kuukautissidettä! synnytyksen jälkeen valkkaritkin palautu niukaks ja siitäkin osaa taas nauttia!!

...
Alkuperäinen kirjoittaja Ennariina:
Itse luulin vuotavani lapsivettä koska vesimäinen vuoto oli niin runsasta, sitä holahteli housut märiksi. Itkin jo keskenmenonkin, koska raskausviikkoja niin vähän, että jos vesi olisi mennyt niin menoahan se olisi ollut. Mutta kyseessä oli streptokokki, joka aiheutti tuon vesimäisen vuodon. Se hoidettiin pois ja näin varmistettiin ettei lapsi saa sitä syntyessään..
Mulla alko rv 30 lorahtelemaan, ja se oli lapsivettä. Myös minulla oli streptokokki ja tämän takia synnytys sitten käynnistettiin rv 32, sen kaksi viikkoa makasin sairaalassa...

rv38
Itselläni myös alkoi tuo "lorahteleva valkovuoto" rv. 37 ja edelleen jatkuu ja koko ajan tuntuu lisääntyvän. Eli saattaa olla että saat kärsiä siitä vaivasta loppu raskauden ajan.

Yhteistyössä