Lopussa kiitos seisoo

Ensimmäinen tuotos, vähän hirvittää laittaa luettavaksi, mutta menköön.

Perjantai-ilta. Huomaan taas kerran olevani matkalla baariin, tällä kertaa tosin totuttua aiemmin. Ihmettelen miksi edes vaivaudun. Tapasimme viikkoa aikaisemmin. Olit iloisen remuavan 'poika'joukon mukana, taisit olla se ainoa joka osasi käyttäytyä. Juttelit baaritiskillä tummatukkaisen naisen kanssa ja katselit minua sivusilmällä. "Uskomaton porsas!" ajattelin. Vaikka minulla kai siihen ei olisi varaa ollut. Olin hyödyntänyt innolla paikallisten lihatiskien tarjontaa parin vuoden ajan, turtunut vaihtuviin naamoihin ja miehiin joiden nimiä tai osoitteita en jaksanut muistaa. Tai käveleviksi seksileluiksi kai niitä lähinnä voi sanoa.

Illan tarjonta oli huono, valomerkki läheni ja mitään pantavaksi kelpaavaa ei näkynyt. Luulin sinunkin lähteneen, mutta yhtäkkiä seisoimmekin vastakkain ja sanailimme kiivaasti. Kaverisi yritti käydä houkuttelemassa sinua takaisin omaan pöytäänne, mutta sanoit löytäneesi kerrankin naisen josta on sinulle vastusta. Hymyilin hiljaa, mutta en sanonut mitään. Lähdimme samaa matkaa. Tunsin kostuvani ajatellessani loppuillan ohjelmaa. Kätesi liukui pakaroilleni ja pysähdyimme suutelemaan, ensin hellästi ja sitten lujempaa. Älähdit kivusta kun purin huuliasi. Haluisin sinut äkkiä sisääni, pitkä ilta oli saanut minut kärsimättömäksi ja jokin aiemmassa päänaukomisessamme kiihotti minua.

Hississä työnsit minut nurkkaan ja aloit hivellä sormillasi paljaita reisiäni sukkien yläpuolelta. "Eikö sinulla ole kylmä?" kysyit. "Vähän, mitä aiot tehdä asialle?" Liu'utit sormiasi sisäreisilleni, sivellen pikkuhousujeni reunaa hameen alla. "Katsotaan" vastasit. Asuntoon päästyämme revimme toisiltamme päällysvaatteet ja kaaduimme sängylle suudellen ja riisuen toisiamme. Sormesi liukui märkään vakooni ja ynähdin nautinnosta. Purin sinua suudellessamme ja siirryit imemään rintojani. Puraisit toista nänniäni kostoksi saaden minut huutamaan kivusta ja nautinnosta. Yhtäkkiä olit jalkovälissäni imien ja nuollen klitoristani samalla kun nussit minua sormellasi. Sanoin haluavani jotain paksumpaa ja aloit käyttämään useampaa sormea apunasi. Tunsin olevani räjähtämispisteessä, hyvä olo huokui ylitseni. Pyysin sinua tulemaan sisääni ja naimaan minua kunnolla ja kovaa. Huomasin sinun kohouttautuvan ja suljin silmäni odottaessani saavani kunnon kyytiä. Yskähdit nolosti ja huomasin että rautakangen sijaan tarjolla olisi ollut varsin löysää tavaraa. Sanoit olleesi pidemmällä viihdereissulla ja parhaan puhdin olevan poissa. Kysyin sinulta mitä helvettiä sitten teit vieressäni, mutta humalainen logiikkasi ei riittänyt ymmärrettävään vastaukseen. Sanoin meneväni alapesulle, jota ihmettelin kovasti. Hyväilin rintojani kävellessäni kylpyhuoneeseen. Levitin jalkani ja nautin hierovasta suihkusta, niin kovaäänisesti ettei sinulle jäänyt epäilystäkään mistä jäit paitsi. Makasit edelleen vuoteellani, mikä ihmetytti minua mutta laukeamisen tuoman hyvänolon hellyttämänä en potkinut sinua ulos. Silitit hellästi selkääni ja aloit hyväillä minua uudestaan. Pyysin sinua lähtemään mutta et suostunut ennenkuin olin antanut sinulle puhelinnumeroni.

Ajattelin että kenenkään kantti ei riitä soittamaan takaisin tuollaisen illan jälkeen, mutta pyysit minua drinkille seuraavana perjantaina. Silkasta uteliaisuudesta johtuen suostuin. Kävelin ravintolaan ja istuuduin pöytääsi. Takkia riisuessani huomasin että katseesi ohjautui pulleisiin rintoihini, jotka puristuivat toisiaan vasten tiukan avokaulaisen topin sisässä. Pahoittelimme molemmat edellistä tapaamistamme, eri syistä tosin. Nautin katseestasi ja leikittelin kaulakorullani. "Eiköhän tämä ole tässä" tuumasin drinkin jälkeen. "Niinkai sitten" vastasit alistuneena. "Minä en ainakaan jaksa juoda enempää, mennään jo". Katsoit ällistyneenä kun vedin takkia päälleni, joten katsoin parhaaksi lisätä "osoite kai on vielä muistissa".

Kävelimme asunnolleni vierekkäin ja kävimme kiinni toisiimme vasta eteisessäni. Riisuin paitasi ja sivelin sileää ylävartaloasi samalla kun hyväilit pakaroitani ja selkääni. Käteni liukuivat vyöllesi ja farkkujasi avatessa huomasin että edellisen illan fiasko ei toistuisi. Ääni himosta paksuna pyysin sinua tulemaan sänkyyni. Asetuin eteesi nelinkontin ja odotin että saan sinut sisääni. Aloitkin tutkia turvonneita häpyhuuliani sormillasi ja käänsit minut selälleni. Suutelit minua samalla kun sormesi hieroivat kosteaa tussuani. Aloin runkata sinua ja kovasta kalustasi kiihottuneena käännyin ja aloin imeä sinua. Tunsin litimärän pilluni supistelevan pelkästä sokeasta halusta, nousin ja anoin sinua panemaan minua kunnolla. Painoit minut olkapäistäni makuulle ja työnsit kovan kyrpäsi sisääni. Olisin voinut huutaa kun muutaman syvän työnnön jälkeen aloit kiusata minua hieromalla paksun kullisi kiiltävällä päällä likomärkää tussuani. Yritin ohjata sinut takaisin sisääni, mutta painoit ranteeni kiinni patjaan. Lopulta kuitenkin annoit periksi ja aloit naida minua kunnolla. Levitin jalkojani saadakseni sinut syvemmälle sisääni ja samalla tunsin kun lämmin tunne alkoi levitä jalkovälistä selkärankaan. Lauettuani nousit käsiesi varaan ja jatkoit nussimista. Kiihotuin katselessani kun pumppasit mäntääsi sisääni kiihtyvässä tahdissa. Lopulta annoit periksi, rojahdit päälleni ja laukesit sisääni. "Nyt sulla voi olla oikeasti aihetta käydä suihkussa" sanoit.

Annoin sinun jäädä viereeni nukkumaan, mutta aamuyöstä heräsin paineentunteeseen ristiselässäni. Käännyin ja huomasin sinun olevan teltanpystytyspuuhissa ja tuhisevan unissasi. Kiusaus oli liian suuri. Otin kyrpäsi huulien väliin ja aloin imeä sinua hellien samalla napakoita kiveksiäsi. Sinulla on ehdottomasti parhaannäköinen ja kiihottavin paketti jonka olen nähnyt, joten minun oli yksinkertaisesti liian vaikea olla toteuttamatta mielihalujani. Leikittelin huulillani terskallasi ja annoin sinun välillä liusua syvemmälle suuhuni. Tunsin sykähtelevää liikettä imiessäni ja ihmettelin voiko mulkkusi enää suurentua. Lopetin imemisen ja ihailin paisunutta kyrpääsi. Mutisit jotain unissasi ja ajattelin tyydyttää itseni, olit sitten hereillä tai et. Istuin päällesi ja tunsin miten täytit minut kokonaan. Aloin keinua hitaasti, varoen herättämästä sinua. Lopulta kuitenkin raotit silmiäsi. "Irstas nainen" hymähdit ja tartuit rintoihini. Vedin sinut päälleni ja pyysin ottamaan minut kunnolla. Sinä teit työtä käskettyä.
 
Jätkillä on taas oma show meneillään. Ollaan toista päivää kupilla ja ilo on ylimmillään. Joku brunettikin on tarttunut matkaan. Katselen poikien touhua ja huomaan etten ole ainoa jota ne lähinnä naurattavat. Nainen istuu korkealla baarijakkaralla, heiluttelee pitkien saappaiden verhoamia sääriään ja hymyilee vinosti poikien touhuille, kuvittelee varmaan olevansa parempi. Ihan nätti pakkaus, oikean värinen tukkakin. Hän nousee pöydästä ja katoaa ihmisvilinään lantio keinuen.

Ilta menee lystikkäästi ja brunetti alkaa lämmetä, vähän kaikille tosin. Valomerkki lähenee ja yhtäkkiä olemme ylpeän naisen kanssa vastakkain. Katseeni pysähtyy rintojen väliin puristuvaan kaulakoruun. Hän huomaa sen ja kysyy miellyttävätkö näkymät. En valita. Onnistun päästämään suustani sammakon joka saa hänet kiivastumaan. Vihreät silmät kipinöivät, kädet puristuvat ristiin vartalon eteen, ja rinnat nousevat vielä enemmän tarjolle. Jätkät yrittävät tulla väliin mutta hätistelen ne takaisin brunetin kimppuun. Kerrankin nainen joka osaa antaa takaisin. Se on varmaan seinähullu. Jostain syystä lähden sen mukaan.

Nainen asuu lähellä. Kävelen perässä, katson muodokkaiden pakaroiden keinuntaa lyhyen hameen alla. Kävelen rinnalle ja kokeilen tuntuvatko ne yhtä hyville kuin näyttävät. Hän pysähtyy, kääntyy minuun päin ja suutelee ja puree huuliani. Hississä sormeni ovat jo hameen alla ja huomaan että hän käyttää sukkia, ei sukkahousuja. Reisien iho tuntuu yllättävän lämpimältä. Käteni noustessa ylöspäin hän levittää jalkojaan ja alkaa hengittää raskaammin. Kosketan alushousujen rajaa, liu'utan sormea lahkeensuulla. Hissin pysähtyminen keskeyttää tutkimusmatkat.

Vaatteet lentävät ja kaadumme sänkyyn. Sormeni hakeutuu naisen haarojen väliin ja huomaan että tämä tapaus on todella kiimassa. Hän puree minua taas joten päätän säästää huuliani ja hakeutua alas turvaan. Pyörittelen pulleita rintoja käsissäni ja alan nuolla kovettuneita nännejä. Hetken mielijohteesta puraisen ja hän huudahtaa ja hymyilee. "Huvita minua" herttakuningattareni sanoo vain puoliksi leikillään. Suutelen litteää pehmoista vatsaa ja ohutta häpykarvoitusta. Vedän sormeani häpyhuulten välissä. Litisevän äänen rohkaisemana levitän ne sormillani ja alan nuolupuuhiin. Hän nostaa lantiotaan, työntää tussuaan enemmän kiinni kasvoihini. Työnnän sormeni hänen märkään pesäänsä ja hän kertoo haluavansa jotain paksumpaa. Alan näppäränä miehenä käyttämään kolmen sormen tekniikkaa josta hän äänistä ja lantionliikkeistä päätellen pitää. Sekään ei riitä pitkään. Hän vaatii kunnon kyytiä. Minä yritän saada kännistä petturimulkkuani seisomaan. Hän raivostuu ja marssii rintojaan hieroen kylpyhuoneeseen. Pian kuulen suihkunäänien yli kun hän laukeaa. Perusteellisesti.

Hän tulee vuoteeseen, makaa vieressäni selällään kasvoillaan tyytyväinen pehmeä ilme. Alan pyöritellä pehmeitä rintoja uudelleen. Koska olen niin jurrissa ja täysin menettänyt kasvoni niin nöyrytyksen huipuksi pyydän hänen puhelinnumeroaan. Hän antaa sen ja potkii minut ulos, tuumien ettei vellimunalle ole käyttöä.

Vajaan viikon kuluttua tapaamme jälleen. Muistan hiusten värin, rintojen koon ja vinon hymyn. Melkoiset sokkotreffit siis. Tunnistan naisen kun hän tulee sisään. Kurvikas vartalo, korkeat korot ja tarkkailevat silmät. Nainen huomaa minut ja kävelee pöytääni. Hän kurottautuu laittamaan takkinsa naulakkoon ja silmäni osuvat rintavaossa kiiltelevään kaulakoruun. Hän huomaa katseeni ja hymyilee. Ehkä pääsen vielä pelastamaan maineeni. Nainen kuitenkin ampuu toiveeni alas ja on lähdössä ensimmäisen drinkin jälkeen. Yllätyksekseni hän pyytää minua mukaansa.

Eteisessä riisun hänen toppinsa ja paitansa ja rinnat ovat juuri sellaiset kuin muistin. Vedän hänet lähemmäksi ja käteni valuvat hänen ristiselkäänsä juuri pyöreiden pakaroiden alle. Puristelen niitä hellästi. Hän avaa farkkuni ja huomaa sen minkä minä olen tiennyt jo vartin ajan. Minulla seisoo ja kunnolla. Käheällä äänellä nainen pyytää minut vuoteeseensa, riisuu housunsa ja asettuu sängylle nelinkontin levittäen jalkansa niin että näen hänen olevan kostea ja valmis. Haluan tarttua kapeaan vyötäröön ja tunkeutua sisään takaapäin rajusti, naida aivot pellolle ja kuulla hänen huutavan himosta. Hän notkistaa selkäänsä tarjoten itseään vielä enemmän.

Kävelen hänen taakseen ja alan sivellä raollaan olevia häpyhuulia. Käännän hänet selälleen ja alan kunnon käsitöihin. Hän alkaa hitaasti runkata minua ja irroittautuu suudelmasta. Pehmeät huulet hyväilevät nyt terskaani. Hän alkaa imeä minua sopivan hellästi antaen välillä koko mulkkuni upota sisään.Hieron häntä edelleen ja tunnen kun hän painaa itseään kättäni vasten. "Nai minua kunnolla" hän pyytää ja nousee istumaan. Painan hänet selälleen, levitän jalat ja työnnyn sisään. Olen niin kiihottunut että on pakko ottaa rauhallisemmin, muuten tulee toinen pettymysten ilta. Vetäydyn ulos ja hieron samalla hänen märkää rakoaan. Nainen on kärsimätön, yrittää painaa pakaroistani minut takaisin sisäänsä. Tartun hänen ranteisiinsa, kahlitsen hänet paikalleen ja jatkan kiusaamista. En kuitenkaan jaksa pitkittää enempää ja uppoan häneen kokonaan. Naisen huulilta pääsee vieras äännähdys ja hän levittää jalkojaan. Tunnen kuinka hänen selkänsä nousee kaarelle, silmät menevät puoliumpeen, kasvot ja kaulajänteet jännittyvät ja hengitys muuttuu katkonaiseksi. Yhtäkkiä kasvot sulavat, hengitys palaa ja silmät aukenevat. Turvonneilla huulilla on kaunis hymy ja hän suutelee minua. Kohottaudun hieman nauttiakseni onnellisesta ilmeestä. Hän nostaa päätään ja katsoo alaspäin, katsoo kun huvitan häntä. Tunnen kuinka en enää pysty pitkittämään ja annan periksi. Lauon viikon patoutumat hänen sisäänsä. Nyt sillä nartulla on aihetta käydä suihkussa!

Nukahdamme vierekkäin ja minusta tuntuu etten ajattele unissanikaan muuta kuin seksiä. Aamujäykkyys alkaa pakottamaan. En jaksa herätä kunnolla vaan painaudun kiinni vieressäni olevaan lämpimään selkään. Vieraassa paikassa ei kehtaa käydä tumpullakaan, kotona tällainen seisokki pakottaisi siihen. Unessa tunnen kuinka minua aletaan hyväillä ensin hellästi ja sitten vaativasti. Käännyn selälleni ja osaavat huulet alkavat helpottaa painettani. Älä vaan lopeta, tuumin unissani. Toiveeni ei kuitenkaan toteudu, vaan saamani huomio loppuu. Pian tunnen kuinka joku nousee päälleni ja saan upottaa kullini pehmeään märkään paikkaan. SIlmäluomieni välistä näen naisen keinuvan päälläni. Hän sivelee nännejään, eikä tiedä että tarkkailen häntä. Kasvot näyttävät erilaisilta, pehmeämmiltä. Avaan silmäni ja huomaan kasvojen muuttuvan taas. Hän kumartuu hieman, toivottaa minulle hyvää huomenta ja suutelee otsaani. Rinnat ovat houkuttelevasti kosketusetäisyydellä joten tartun niihin ja alan kosketella niitä samoin kuin näin hänen tekevän hetki sitten. Hän lopettaa keinuntansa, kääntyy selälleen ja vetää minut mukaansa, vaatii kunnon kyytiä. Ja minähän olen aina pyrkinyt miellyttämään naisia.
 

Yhteistyössä