T
tänään klo18
Vieras
Jo oli aikakin. Jokainen päivä laittomien maahantunkeutujien rällätessä maamme pääkaupungissa on ollut liikaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eihän sellasta kukaan uskalla tehä, rasismihuuto alkais samantien.Eikö noi olisi ollut helpompi hakea vaan tuosta leiristä kun karkoituspäätös tulee? Nyt niitä joutuu etsii vaikka mistä
Ei Elluseni ei.Eihän sellasta kukaan uskalla tehä, rasismihuuto alkais samantien.
Kyllä sitä aivan liian herkästi nykyään heilutellaan, rasisteiksi kutsutaan kaikkia heitäkin jotka vastustavat haittamaahanmuuttoa mutta eivät vastusta ihmisiä rodun perusteella tai edes uskonnon. Mun vanhaa äitiä on mm. haukuttu rasistiksi ja se ihminen ei vastusta muuta kuin Pipipään ja Pöpipään politiikkaa.Ei Elluseni ei.
Rasismikortti on vähän semmoinen juttu, että harva sitä käyttää kevyesti. Siitäkin menee teho jos valkoisen seinämaalin käyttö tuo mieleen rasismin.
Mutta kun oikeita rasisteja ja uusnatsikkaita on. Heitä on vähän mutta pitävät kauheesti meteliä.
No äidistäsi käytetty haukkumasana voisi ihan hyvin olla vaikka suvakkihuora tai perustuslakivaliokunnan jäsen.Kyllä sitä aivan liian herkästi nykyään heilutellaan, rasisteiksi kutsutaan kaikkia heitäkin jotka vastustavat haittamaahanmuuttoa mutta eivät vastusta ihmisiä rodun perusteella tai edes uskonnon. Mun vanhaa äitiä on mm. haukuttu rasistiksi ja se ihminen ei vastusta muuta kuin Pipipään ja Pöpipään politiikkaa.
Noup, kyseinen henkilö joka äitiäni haukkui on henkeen ja vereen suvakki.No äidistäsi käytetty haukkumasana voisi ihan hyvin olla vaikka suvakkihuora tai perustuslakivaliokunnan jäsen.
Nää huutelijat kun on sitä sakkia et ei ne niinku välitä muusta kuin vihanpidosta.
Ei Elluseni ei.
Rasismikortti on vähän semmoinen juttu, että harva sitä käyttää kevyesti. Siitäkin menee teho jos valkoisen seinämaalin käyttö tuo mieleen rasismin.
Mutta kun oikeita rasisteja ja uusnatsikkaita on. Heitä on vähän mutta pitävät kauheesti meteliä.
Onko sen väliä minkä alan erikoisidiootti ketäkin huutelee miksi?Noup, kyseinen henkilö joka äitiäni haukkui on henkeen ja vereen suvakki.
Mulle on aivan sama mitä edustaa mutta suvakiksi aika ahdasmielinen tapaus.Onko sen väliä minkä alan erikoisidiootti ketäkin huutelee miksi?
Ahdasmielinen suvakki on vähän sama asia kuin olla selvästi kännissä.Mulle on aivan sama mitä edustaa mutta suvakiksi aika ahdasmielinen tapaus.
Ahdasmielinen suvakki on vähän sama asia kuin olla selvästi kännissä.
Joku outous logiikassa on havaittavissa.
Nyt on kyllä pakko nauraa...Ei Elluseni ei.
Noup, kyseinen henkilö joka äitiäni haukkui on henkeen ja vereen suvakki.
Onko sen väliä minkä alan erikoisidiootti ketäkin huutelee miksi?