Lopullinen ero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Mä oon niin yrittäny vääntää ja kääntää ja jaksaa ja yrittää mut ei, en mä jaksa enää. En kertakaikkiaan. Enkä oikeesti enää ees halua..

Joten sanoin sit miehelle et tää on täs. En pysty vaan enää. Nyt ois sit asunnonhaut ja muut systeemit edessä. Tai oon kyl alottanu jo mut tänää täytyy viel soitella.

Onneks kaikki on sujunut kuitenki hyvin rauhallisesti ja on saatu puhuttua kaikki asiat avoimesti ns. auki ja mieskin ymmärtää sinällään mun kannan.

Sais vaan nuo unet takas.. Viime yönä otin kaks unilääkettä ja niillä sit nukuin aamusta klo 7-9 about vartin pätkissä.. Hurjaa..

No mut toisaalta kuitenki on tosi helpottunu olo. Kyl tää tästä.. :)

:hug:....voimia sinulle.

Ettekös te olleet menossa naimisiinkin...?...vaan eipä sitä elämäänsä ennustaa voi, tilanteet ja tunteetkin vaihtelevat ja vaihtuvat. Olen pahoillani, mutta niinhän se on tehtävä kuin sydämessään oikeaksi tuntee...

[QUOTE="Vilukissa";23742445]:hug:....voimia sinulle.

Ettekös te olleet menossa naimisiinkin...?...vaan eipä sitä elämäänsä ennustaa voi, tilanteet ja tunteetkin vaihtelevat ja vaihtuvat. Olen pahoillani, mutta niinhän se on tehtävä kuin sydämessään oikeaksi tuntee...[/QUOTE]

Oltiin joo. Halusin vaan viimeseen asti toivoo ja yrittää et tän sais toimiin mut pakko se on jossai vaihees myöntää ettei se onnistu..

[QUOTE="Vieras";23742504]Niin sä kirjoitit viimeksikkin.[/QUOTE]

Joo niin varmaan teinkin. Mä en oo valmis tekemään mitään hätiköityä näin ison asian edessä, vielä kun on lapsikin ja kaikkee. Mä halusin yrittää viimeiseen asti. Enkä kyl näe siinä mitään väärää..

Kyllä se siitä :hug:

Ei todellakaan ole väärin yrittää viimeiseen asti, etenkin kun on lapsi(a) kuvioissa. Mutta ei ole väärin myöskään todeta, että on yrittänyt tarpeeksi, asiat eivät muutu, on aika jatkaa eteenpäin yksin.

Tsemppiä!

[QUOTE="vieras";23742550]onko teidän suhteessa sitten jokin mikä mättää vai eikö vaan enää ole tunteita?[/QUOTE]

No on useempiakin asioita mitkä mättää, on mättänyt jo vuosia mut en haluu tässä niitä sen kummemmin erittelemään. Ja mun puolelta tunteet on hyvin pitkälti kuollu. Kyllä mä miehestä viel välitän mutta lähinnä lapsen isänä..

On hyvä ja oikein, kun huomaa ja tiedostaa, milloin on aika pysähtyä, tehdä ns. tilinpäätös ja lopullinen selvitys. Ja varmasti olette molemmat tykönänne tehneet työtä parisuhteenne eteen, joten ratkaisukin on oikea. Mieluummin näin kuin että katkeroituisitte ei- toimivassa parisuhteessa, missä lapsikin aistii herkkänä tunnelman.

Elämä järjestyy kyllä, älä huoli. Tsemppiä, päivä kerrallaan eteenpäin :)!

Voi olen pahoillani! :( Sitä tosiaan vääntää ja kääntää viimeiseen asti, mut totuus on se, että yksin ei voi yrittää. Varmasti kauheaa kun suunnittelitte jo häitäkin. Mut parempi erota ennen sitä papin aamenta kuin sen jälkeen. :/

Voimia sinulle. Joskus on vain myönnettävä,että on yrittäny kaikkensa,eikä muuta mahdollisuutta ole kuin ero.:hug:

Yhteistyössä