kamala mami oon.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mimonmami
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

mimonmami

Jäsen
13.10.2008
609
0
16
Tyttönen 4kk oli tänään jostain syystä tosi kitinäinen, vissii hammasta pukkaa ( I hope eikä mtn muuta) ja oon iha rättipoiks... ku en saanu sitä millään tyytyväiseksi, rätisi sylissä maassa sitterissä kylläsenä kuivana virkeenä! Nyt se meni sit kuitenki kiltisti yöunille ja mä oon helpottunu kun tuli hiljaista :( Ei kai sais olla mut ku väsyttää........ Ei kai omaan lapseen saa väsyä???

ööö, no mä oon onnellinen viimeiset 3v lapsien mentyä nukkumaan. Päivä on aina pitkä niiden kanssa. Vaikka olen koko elämäni halunnut äidiksi ja tämä on elämäni parasta aikaa!

Eli ihan normaalilta kuulostaa! :)

Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Saa väsyä, ja huomaat vielä että tulet väsymään vielä monta monituiste kertaa! :hug: Sehän onkin sitten aivan eri asia miten käsittelet sitä lapseen väsymistä.

Kuinka sitä olisi hyvä käsitellä? En mä siihen kyllä todellakaan usein väsy, mut kuitenkin :(

Alkuperäinen kirjoittaja mimonmami:
Alkuperäinen kirjoittaja maissihiiri:
Saa väsyä, ja huomaat vielä että tulet väsymään vielä monta monituiste kertaa! :hug: Sehän onkin sitten aivan eri asia miten käsittelet sitä lapseen väsymistä.

Kuinka sitä olisi hyvä käsitellä? En mä siihen kyllä todellakaan usein väsy, mut kuitenkin :(

Siis tarkoitan ihan vaan sitä että ottaa esim. omaa aikaa, nollaa jotenkin tilanteen eikä pura sitä väsymistä niihin lapsiin.

Kuule, minä oon usein äärimmäisen helpottunu ku mun lapsi menee nukkumaan. Eikä oo mikää viakee lapsi, ikää päälle 2vuotta nyt :D Joka ilta huokaan helpotuksesta et duunit tehty voi olla vaan yksin omien ajatusten kanssa. ahh.

Ei sun tartte käsitellä sitä mitenkään muuten, kun sillä äärettömällä helpotuksella ja pienellä omalla hetkellä sen vauvan nukahtamisen jälkeen. Tuosta nyt tartte huonoa omaa tuntoa kantaa. Silloin ollaan ihan turvallisilla ja normaaleilla vesillä vielä kun uskalletaan sanoa miltä tuntuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mä olen joka ilta salaa tyytyväinen kun tulee nukkumaan meno aika =)
Mä en ole välillä edes salaa.Sanon suoraan,et voi kun olisi jo kaikki lapset nukkumassa,tänään viimeksi,sanoin,et nyt äiti on tosi väsynyt olkaa jo kilttejä ja joutukaa jo nukkumaan (tää oli kaunisteltu versio)

En kyllä tosiaan pura lapseen sitä :) Sanon miehelle että NYT minä katson Greyn anatomian, menkää te toiseen huoneeseen tekemään jotain :D Ihana on rakas vauva <3 ja pususen annoin (ja vielä montakin kun itse menen nukkumaan) ja ihastelin ihanaa tuhisevaa pientä. Niin että ei se minua oikeasti ahdista, tää oli vaan rankka päivä |O * haukotus*

Yhteistyössä