Loppuraskaus ja synnytyskö kohta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottajan aika käy pitkäksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Odottajan aika käy pitkäksi

Vieras
Limatulppaa tullut parina päivänä vähän ja todella vetinen ja runsas valkovuoto. Tiistaina oli maha sekaisin ja tyhjeni, mutta miksei vieläkään supistele tms.

tosta mahan tyhjenemisestä meni muutama päivä... limatulppa oli menny jo monta viikkoo aiemmin. Verta tuli vähän kans pari pv ennen, supistukset alko vasta synnytysaamuna, sitä ennen ei ollenkaan ja ne tuli oikeestaa heti säännöllisinä et heti kun olin aamuhommat hoitanu niin lähin näytille ja sisään jäin, pari tuntii sisällä ja synty... toivotan pikaista käynnistystä .)

Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja vielä huutelee:
Alkuraskauden pahoinvointia on vielä lisäksi tullut ja se tuntuu aika kamalalta. Vielä synnytys edessä, miten kamalaa se sitten on?

Mulla on tullut aina pahoinvointi takaisin ihan lopussa, viikkoa ennen viimeistään. Viimeksi maha tyhjeni pari vrk ennen synnytystä, tulppa meni jo 3 viikkoa ennen.

Mulla ei merkkiäkään synnytyksestä :) - esikoinen (nyt 2,5v.) syntyi 40+4 eikä silloinkaan ollut yhtään mitään ennakoivaa- iso limatulppa vaan hulahti pois ja samoin tein alkoi supistukset.

Mulla tänään 41+1 eikä merkkiäkään synnytyksen alkamisesta!

Pahoinvointia on ollut kk pvät ja vatsa löysällä oikeastaan koko raskauden ajan.

Limatulppaa ei ole näkynyt eikä kivuliaita supistuksia.

Esikoinen käynnistyi itsestään 41+5 limatulpalla jota seurasi vaaleanpunainen limavuoto ja melkein heti alkaneet säännölliset supistukset.

Joten niitä odotan nytkin alkaviksi vkon sisällä...odottavan aika on PITKÄ!

Tsemppiä vaan ap:lle ja Jouskarille- uskon että aika on jo _tosi_ pitkä 41+ viikolla. On tää jännää aikaa- toisaalta toivoo että tulisi jo pian, toisaalta haluaa nauttia ajasta esikoisen kanssa täysillä vielä kun se ainoa. Meillä synnytys 'tilattu' taas 40+4 päivälle, sillä silloin syntyisi isänsä syntymäpäivälahjaksi :)

Yhteistyössä