Loppuraskaus ja seksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Voiko oikeasti loppuraskaudessa paikat olla niin turvoksissa ettei edes miehen sormi mahdu ilman kipua sisään? Miten tuo sitten vaikuttaa synnytykseen, jos tosiaan on noin turvonnut alapää?

Mies sanoi, että siellä on kuin jotain edessä ja mua sattui. Liukastettakin oli, ettei mistään kuivuudestakaan ollut kyse. Harmi, jos ei nyt sitten seksi enää onnistu, kun se kai on se ainoa s, joka oikeasti voisi toimia synnytyksen käynnistymisessä ;)

Joudut tyytymään anaaliseksiin loppuraskauden aikana.

Keskustele miehesi kanssa asiasta myös, yritä taivutella hänet suostumaan siihen myös.
Painota että se on väliaikainen ratkaisu.

Mulla oli niin järkyttävän vahvoja orgasmeja ettei voinut juuri siks ainakaan orkkuun asti ite mennä.
Ihan meinas henki lähtee.
Ja se kouristelu...apua,Pelotti oikein kun muutaman kerran orkkuun asti menin.
Vähän vaisua se seksi oli loppuvaiheessa mutta kun kiihottui kunnolla niin hyvin meni sisuksiin tuo kanki!
Mut jos sormella koitti niin tosi tiukka oli.

Mulla 4 synntystä takana.
Ja orgasmit on vahvistuneet joka synnytyksen jälkeen.Ja vikassa odotuksessa siis oli tä orkkukielto,ei lääkäri kieltänyt,mutta ne oli niin voimakkaita etten halunnut kokoa moista.

Mut synnytyksen jälkeen on oikein hyviä,pidempiä ja vahvempia muttei niin rajuja kuin odotusaikana!

Yhteistyössä