Loppuraskaus ja maha napsahtelee. Mitä hittoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaikissa kolmessa raskaudessa napsui. Joskus kysyin lääkäriltä asiaa niin sanoi tulevan sikiökalvoista. Sit kuului viimein tosi kova napsaus ja sit meni vedet. Mutta mulla napsui n 2kk ennen synnytyksiä.

Mulla napsuu selkeästi vauvan nivelet. :) Esikoisen kanssa sama juttu, kuului ihan selviä naksahduksia. Vauva naksui synnyttyäänkin ja nyt koululaisena sillä on selkeää yliliikkuvuutta nivelissä ja saa esim. kaikkia varpaitaan naksutettua pelkästään koukistamalla (ei siis kertanaksahdusta vaan voi vaikka tunnin rutisuttaa).

Itsekin naksun kuin pieni eläin ja raskaana ollessa nivelet ovat löystyneet tosi pahasti hormonien vaikutuksesta. Ei siis tullut yllätyksenä, että tämäkin vauva naksuu vatsassa. Alkoi tuossa viikon 30 paikkeilla kuulua selvästi, esim. sohvalla vieressä istuva varmasti kuulee. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Niin ja se vesien menon raksahdus oli ihan erilainen, kuului/tuntui jostain kohdun alaosasta ja oli enemmän mallia "RUKS" kuin "naksis".

Mulla kuului ja tuntui sellainen naps, naps kaksi kertaa ja sitten meni vedet =)

Yhteistyössä